Isnin, 25 April 2016

SATU BERITA BAIK







SATU BERITA

BAIK

INI CONTOH

DEKLARASI

RAKYAT



Dua cawangan di Parlimen Machang tolak Najib

KOTA BHARU - Mesyuarat Cawangan Lepan Simpol dan Banggol Judah, dekat Machang di sini, Sabtu lalu sebulat suara menolak kepimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai Presiden Parti.

Usul politik tersebut diterima tanpa bahas oleh kira-kira 70 ahli yang hadir pada mesyuarat bersama, dua cawangan tersebut.

Ketua Cawangan Lepan Simpol, Datuk Sazmi Miah berkata, usul tersebut mengambil kira kepentingan parti pada Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang apabila rata-rata rakyat di peringkat akar umbi menolak kepimpinan Najib.

Katanya, sekali pun keputusan tersebut menongkah arus dan dilihat bertentangan namun itu adalah suara ahli di cawangan tersebut.

"Usul ini diterima dengan hati yang terbuka dan tidak dibahaskan kerana kita mahu memperkasakan parti dengan mengambil kira suara ahli-ahli di peringkat akar umbi.

"Usul ini dibuat oleh anak-anak muda dan inilah suara mereka. Kenapa kita mesti bantah? Mesyuarat cawangan adalah platform yang tepat untuk menyuarakan suara hati dan pendapat mereka. Tidak perlu bercakap di kedai kopi atau cakap belakang sebaliknya nyatakan secara jelas dan terang mengikut saluran yang betul," katanya kepada Sinar Harian di sini, hari ini.

Sazmi yang juga bekas Ahli Parlimen Machang berkata, pelbagai isu yang membelenggu presiden parti boleh menjejaskan parti pada PRU akan datang  dan Najib perlu berundur sebelum ia dilaksanakan.

Katanya, dalam masa yang sama, kedua-dua cawangan itu juga sepakat menolak penangguhan pemilihan Umno yang dijadualkan pada tahun ini sebagaimana yang diumumkan Najib pada tahun lalu.

KAH KAH KAH

woit

nahu zubirlah

apa sudah jadi

di kelatan pun

ada Gerakan GTN

kah kah kah

bukan BTN 

bukan bukan

bukan BSN

bukan bukan 

namanya  GTN

johor lagi banyak

pagoh ratus2

sabah ada ribu2

kah kah kah

apa itu GTN?

Gerakan 

Terajang Najib

TERAJANG LAGI



-----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

OH MY LOL

melayu melayu KELATE audah jumpa OTAK OTAK yang hilang

sudah sedar ada OTAK OTAK

tiada lagi BAHALOL

nak buat apa bela BEWAK pon

OH MY LOL

Tanpa Nama berkata...

Apahal pkr btembung dap ni prn sarawak ni tt,aduyaiiiiiii rakyat beri kepercayaan diorg buat taik pulak, ada yg kata ni semua salah Azmin dr dulu mmg azmin bermasalah tu sbb xdcalon sbg mb slngor. Cuba tt ulas sikit,ulasan tt kan padat dgn fakta. Tp mmg hampeh btl pkr dap beri bn menang percuma je 5 kerusi sarawak. Phuuihhhhhh

mosabit berkata...

pas kelantan apa kabau...taknak sokong ker.....
opppsss..nanti hardy boy marahh la pulakk...

kah kah kah kah kah kah kah kah