Khamis, 25 Ogos 2016

SEMUA TERBONGKAR






GUA UDAH

BILANG LU

TAK CAYA
BACA DISINI:
http://www.hollywoodreporter.com/news/malaysian-filmmakers-slam-red-granite-894766

FBI siasat kelab DiCaprio dikaitkan dana 1MDB

 | August 25, 2016
DiCaprio menyambut ulang tahunnya ke-40 di kelab Hakkasan di Vegas pada 2014, dengan bilik pesta dihidangkan dengan sekurang-kurangnya champagne bernilai AS$1 juta.





VEGAS: Biro Siasatan Persekutuan (FBI) sedang menyiasat 2 kelab malam di mana pelakon Leonardo DiCaprio dan rakannya daripada filem “Wolf of Wall Street” gemar berparti – dalam kaitan dengan kecurian AS$7 bilion daripada syarikat pelaburan Malaysia, 1MDB, menurut New York Post (NY Post).
Kelab Hakkasan dan Omnia, masing-masing berlokasi di bangunan MGM Grand dan Caesars Palace dimiliki Hakkasan Group yang berpangkalan di London dan pemiliknya memang terkenal dengan kegiatan membayar selebriti untuk berkunjung ke kelab itu.
DiCaprio menyambut ulang tahunnya ke-40 di Hakkasan pada 2014, dengan bilik pesta dihidangkan dengan sekurang-kurangnya champagne bernilai AS$1 juta, termasuk AS$50,000 perbelanjaan perjudian, menurut artis rap O.T. Genasis.
DiCaprio sering berpesta di Hakkasan dengan pencipta 1MDB yang juga kaki parti, Jho Low, yang memberikan Dicaprio jutaan dolar dicuri daripada 1MDB untuk berjudi di Vegas, menurut pengadu kepada FBI.

LARI LARI 

FBI CARI

APA LAGI

LARI LARI

KAH KAH KAH



------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Catch me if you can redux

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha

Bila nak REBAH ????

Rakyat nak CUTI UMUM jimat minyak toll jugak

Tanpa Nama berkata...

Ustaz dan ulama serta tok mufti bukan faham pun semua ni. Klu faham kenapa DIAM?

Tanpa Nama berkata...

yayasan dicaprio ni pun ada sumbang dana kepada hilary clinton..yb2 pakatan yg dilihat cool dgn hilary sila ambil perhatian..