Sabtu, 3 September 2016

TUDUH MENUDUH DAH MULA






NAPA DULU

DINAFIKAN

KERANA MAKIN

RAMAI TIM  FBI 

DATANG?

SAJE TANYA

KERANA PELIK


Siasatan 1MDB : SPRM Sahkan Jalin Kerjasama Dengan FBI - Siakap ...

www.siakapkeli.my › · Safe › · Semasa › · Utama
Translate this page
Jul 22, 2016 - KUALA LUMPUR 22 Julai - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengesahkan pihaknya menjalinkan kerjasama dengan Biro ...

Siasatan 1MDB: SPRM jalin kerjasama dengan FBI - Nasional ...

www.utusan.com.my/.../siasatan-1mdb-sprm-jalin-...
Translate this page
Utusan Malaysia
Jul 22, 2016 - ... yang boleh mengaitkan Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) dengan perbuatan rasuah atau salah .... Siasatan 1MDB: SPRM jalin kerjasama dengan FBI ... mengesahkan menjalinkerjasama dengan Biro Siasatan Persekutuan (FBI) Amerika Syarikat ... Miliki logo besi PDRM, peniaga dipenjara, denda.

'Apa yang penting MO1 bukan individu yang disiasat'

KUALA NERUS – Menteri di Jabatan Perdana Menteri,  Abdul Rahman Dahlan menjelaskan kenyataan beliau mengenai Malaysian Official 1 (MO1) yang merujuk kepada Perdana Menteri adalah bertujuan untuk merungkai ‘misteri salah mengenal pasti’

Jelas beliau lagi, istilah MO1 yang digunakan oleh Jabatan Keadilan Amerika Syarikat (DOJ) adalah pemimpin nombor satu negara, namun tiada kenyataan daripada jabatan itu menamakan MO1 sebagai subjek siasatan.

“Kedudukan (MO1) bukan lagi misteri atau rahsia... kononnya ada cubaan untuk melindungi (MO1) dan apa yang paling penting adalah MO1 bukan individu yang disiasat dan kita kena ingat ada 10 orang lagi nama mereka disebut dengan kod nama tertentu.

DAH MULA

SILAT LIDAH

MAKNANYA

GADUH BERMULA

TUDUH TUDUH

TIKAM TIKAM

---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HIDUP MAT LOL !!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Mat LOL , apa lah negara di mata dunia....

Tiada

NOL

Podah !!!!!!!!