Ahad, 30 Oktober 2016

DIMANA DATUK SUBUH?









SIAPA TAHU

DIMANA 

JANTAN INI

NAMANYA 

DATUK SUBUH
TERLIBAT KES

ROMPAK 

SAMUN CURI

DUIT 1MDB





----------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Mungkin Subuh haram tu ada di Magribi

Awanama berkata...


Sebarkan lah gambar ini. kerana orang kampung ramai tak tahu dan tak kenal mukanya. entah2 kot dia ada bersama dikalangan orang2 yang sedang rewang2.

sebahagian orang dan sebahagian dari yang telah ambil brim (bak kata sifulan...ada yang dah berperangai macam lembu yg pakai cermin mata hijau, rumput kering pun dimakan). mana nak kenal apa kesan penyelewengan kepada mereka...

Kutu Brahak. Unibersiti Of Obesi jauuuh tu.. berkata...

Kerek mamat nih.. muka pun macam nelayan laut dalam je aku nengok. Kah kah kah.. padan muka!

ASH berkata...

Dekat malaysia je curi susu bayi nk bg anak minum kna penjara,curi bilyon2 nothing happen

Awanama berkata...

Dah isya' dah....subuh masih zzzz hahaha

Awanama berkata...

Kita akan jumpa bila dia jadi datok maghreeb.