Selasa, 8 November 2016

BABI PUN BOLEH FAHAM






HIDUP MAO HUTANG
Babi pon Paham Siapa lagi yang tak paham? Invest 55 Billion untok keretapi dan laluan keretapi ada untong ke? Malaysia cuma ada 30 juta penduduk sahaja dan 40 % terima BR1M Semua balik kampong ke Kelantan dan terengganu ke? China bukan nya makan telor dan bodoh macam lembu. 

Rugi ponya bisnes mau buat? Amerika , british , Jepon dan mana mana lah datng buat kilang. Kalao dagangan tak untung, mereka buat pull out. Dan Pull Out adalah lebeh cepat dari kita sempat tanggal seluar dalam . 

Di sebalik ni , ada bherita baik...kakakaka Keluarga Najib akan terhutang budi kepada Beijing. Najib dah di beli dan umno dah di jual. Idup Mao Hutang ! Idup Mao chin Chin ! Idup mao Lah lee ! on PENGERUSI TUNDUK HORMAT PADA MAO
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/7/16





---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salah SIAPA ?????

Kenapa bela BEWAK ?????

Bukan baru lagi BEWAK ini hidup kan....

Padan muka ,

BEWAK suka bangkai

Nah , ada juta juta tunggu nak jadi BANGKAI

ALAMAK sudah tak kesah bela BEWAK dah

panglimo potaseh berkata...

30 tahun dulu kita bina hiway dari Peghelih hingga ke Johor dengan kos 1B sampai sekarang kita kena bayar tol, dan tak tahu bila nak abih bayar. Bayangkan bina rail ketetelapi, 55B pulak tu .. cam na nak bayar .. berapa ekor je yang tunggang ketetelapi .. kene tol ke .. kalu tiket mahal sangat baik bawak kereta, boleh bawak terus depan pintu .. kah kah kah, apa yang sebenar Penyamaon ini nak buat.