Khamis, 2 November 2017

DUA DUA PEMBUNUHAN






TAK DA BEZA

Tak ada beza dua dua berita tu; itu dinamakan PEMBUNUHAN!. Sama mcm najib masukkan 2.6b wang 1mdb dlm akaun peribadi dan serah 90j pada pemimpin parti suci, kedengaran suara laungkan alhamdulillah... alhamdulillah.. syukran... syukrannn dan pemimpin parti suci tu kemudiannya tulis surat terbuka beserta nas dan dalil berjela2 utk halalkan tindakan najib. Kedua2 transaksi tu sama saja; itu dinamakan MENCURI. on SAJE NAK TANYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/1/17



MINAH BADAK

Susah nak huraikan ni. 1,001 malam baru boleh selesai. Tapi paling sonang kau pikir perumpamaan melayu ni: hubungan mamat bawak lori dengan mamat bawak jet pengebom adalah umpama hubungan minah duduk bersama lembu di kondo dengan mamat duduk bersama badak di banglo kahkahkah on
 SAJE NAK TANYA
Anonymous
on 11/1/17







-----------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Gwa setuju tak do bezo ngebom guno lori atau jet.. samo jo. Guno bom katak atau C4 samo jo. Yang den nak tahu sapo yang suruh bom .. tolong jgn cakap sajo sajo jo bom.. den lompang kang.

Hati buta mata celik berkata...

Saya ada satu kemuskilan lah ustaz!!!. Jiran saya sebelah rumah telah merompak sebuah bank...duit rompakan tu dia beri saya sedikit. Soalaan saya, adakah duit yang jiran saya beri tu halal...makruh atau haram????. Sedangkan duit tu saya dah guna naik haji..beli kereta dan kawin lagi satu bini. Kalau boleh untuk lebih shafie afdal mohon mana-mana ulamak jelaskan masaalah saya ini termasuk nas alquraan dan hadis bagai.