Khamis, 2 November 2017

PUKUL BINI






PUKUL BINI

betul tu tt..soalan gua, adakah ini berpunca dari sikap warga afgan, atau berpunca dari sifat yg mengikuti sunnah nabi? nape gua kata sunnah nabi sb kebiasaanya warga2 afgan yg menampar perempuan ini mengunakan alasan sunnah dan wajib berhijab..pada ketika ini ust bollywood dihalang masuk singapore kerana ceramah kebenciannya kpd warga agama yg lain..

IKUT  SUNNAH

gua tak heran semua tu sb dikabarkan ust bollywood ini belajar di pakistan..dipakistan juga ada perangai sunnah nabi yg sama macam warga afgan..selain mejdikan perempuan utk memantat, prempuan juga dijdkan punchbag.sila baca kes warga malaysia yg kawin dgn warga paki yg islamic kemudian bercerai kerna taktahan duduk dipaki dan minum susu basi..

sekiranya sikap memukul perempuan ini sunnah nabi, maka nabi la punca segalanya..bak kata pepatah islam, kalo tak tampar sekarang, kalo tak bunuh sekarang, kalo tak dihudud sekarang, diakhirat kelak, si suami yg akan menangung dosa..tanggung dosa juga ada dlm agama kritus yg nabi kata telah diubah.. on 
BACA DAN SEDAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/1/17




------------------

Tiada ulasan: