Isnin, 20 November 2017

LARI DARI JENNA JANE







LARI DARI
Yang atok haji senget badan tidor duduk tu boleh la kita paham, maklumlah tok aji dari muda lagi dah banyak komitmen dan peristiwa, kena lari dengan jenna jane daripada tok lebai, kena travel sana sini pelusuk dunia dengan tun tuya dari mongolia ke paris ke hong kong ke singapore and some say batam, kena mengadap trump di amereka, kena menyembah presiden china di beijing, kena marah dan tengking bik mama di rumah, dan bermacam lagi hingga keletihan amat sangat tok aji tu. 

JENNA JANE

Tapi yang kita tak paham kenapa minah saleh sebelah tok aji tu ikut senget badan sama, macam menjauhkan diri tak suka tok aji je? Tok aji tidor berdengkur ke? Atau tok aji ada bau badan yang kuat (busuk) ke? (Ingat kes norita mati setelah/ketika sex kinky dengan seorang yang badan berbau?) 
on NAJIB TIDOO
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:01 PM




-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Paling meletihkan bila dah penat kerja banyak isu sukar atau remeh yang perlu ditangani, balik rumah je kena bebel kena marah atau kena interrogate oleh bini eh laki yang gedempol macam badak. Mental. Tu yang esoknya pergi kerja atau mesyuarat boleh tido duduk. Kalau ada lak yang sebok nak tegur, tu yang keluar kepala bapak kau!

Tanpa Nama berkata...

Abam tt, saya confuciussed. Seperti yang tertulis dalam tulisan komen yang dia tulis, penulis ni menulis lari dengan jenna jane, tapi mengapa abam tt pula tukar kepada lari dari jenna jane? Saya keliru. Tambah lagi, kenapa abam tt sertakan gambar hiasan foto anuar jane, bukan foto jenna jane? Oh keliru...