Isnin, 20 November 2017

NAJIB TIDOO






F.BOOK

Zunar
13 hrs
Dari akhbar Indonesia.
Apa komen anda?


Comments
Asaruddin Ariffin selandia baru...baru dengar
Reply10 hrs
Manage
Herman Abdullah Penat woo jadi PM...
Reply10 hrs
Manage
Frederick SK Lim YAB PM tersangat letih kut sebab terpaksa bekerja kuat menjalankan tugas yang berat semasa dialog Amerika & ASEAN..... 😉
LikeShow more reactions
Reply3 hrs
Manage
Abdul Nizam Khalid Sian dia....penat kena kutuk....
LikeShow more reactions
Reply2 hrs
Manage
Azharali Zaini Penat dowh
LikeShow more reactions
Reply1 hr


-------------------

4 ulasan:

kampong lad berkata...

itu still photo, tunjuk video la.

Tanpa Nama berkata...

Yang atok haji senget badan tidor duduk tu boleh la kita paham, maklumlah tok aji dari muda lagi dah banyak komitmen dan peristiwa, kena lari dengan jenna jane daripada tok lebai, kena travel sana sini pelusuk dunia dengan tun tuya dari mongolia ke paris ke hong kong ke singapore and some say batam, kena mengadap trump di amereka, kena menyembah presiden china di beijing, kena marah dan tengking bik mama di rumah, dan bermacam lagi hingga keletihan amat sangat tok aji tu. Tapi yang kita tak paham kenapa minah saleh sebelah tok aji tu ikut senget badan sama, macam menjauhkan diri tak suka tok aji je? Tok aji tidor berdengkur ke? Atau tok aji ada bau badan yang kuat (busuk) ke? (Ingat kes norita mati setelah/ketika sex kinky dengan seorang yang badan berbau?)

Tanpa Nama berkata...

Dia letih buat maintenance karipap badak.

Bang brahim berkata...

Najib tidur sebab dia senang hati. Walaupun semua orang ejek bini dia macam ayam serama dan gemuk...tapi orang tua2 dulu kala berkata...bini katek rezeki murah. Tengok najib...tiba2 ada duit 2.6 bilion dlm bank. Itu namanya rezeki bini katek !!!Lu apa ada ???