Selasa, 30 Januari 2018

KU LI BELI SAHAM










APA MAKNA

CAKAP 

CALON TETAP

PRESIDEN UMNO

CALON TETAP

PM MALAYSIA

Dr M istimewa, lebih bagus daripada saya, kata Ku Li

SHAH ALAM: Tengku Razaleigh Hamzah ialah anak menteri besar Kelantan pertama selepas negara merdeka, dan antara kerabat diraja paling dikenali.

Mengenai Dr Mahathir

FMT: Apakah nasihat anda kepada Dr Mahathir jika bertemu beliau hari ini?

Ku Li: Dia lebih bagus daripada saya. Saya tidak rasa dia mahu dengar apa yang saya perlu katakan.

FMT: Adakah anda kata Dr Mahathir lebih bagus daripada anda?

Ku Li: Mestilah dia lebih bagus. Dia ada pengalaman 22 tahun sebagai perdana menteri. Dia telah melihat dunia, dia pernah runding perjanjian untuk negara, untuk parti. Siapalah saya berbanding dia?

FMT: Adakah Dr Mahathir boleh memberi impak?

Ku Li: Jawapan saya ya, boleh kerana pengalaman, pengetahuan luas tentang mengurus dan mengendalikan sesuatu. Sama ada dia akan berjaya, saya tak tahu. Dia tidak ada pasukan macam pasukan saya dalam Semangat 46.


MAKNANYA

KETIKA INI

ADALAH MASA 

TERBAIK UNTUK

BELI SAHAM

PAKATAN HARAPAN

JUGA

BELI INSURAN

UNTUK MENGELAK 

DIHANTAR

KE SUNGAI BULUH


--------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau ikut cakap dia Pasukan 46 yang dia ada dulu....alamat gagal lah lagi kalau Tun M gunapakai Pasukan 46 tuhhh....yes? No? Yes lerrrr....

Tanpa Nama berkata...

alahai.. ni tungku opportunis. di mane selesa di situ lah dia duduk. lahir hidup bangsawan. ape dia peduli ttg keluhan rakyat.