Jumaat, 27 April 2018

YAKIN MENANG






@YAKIN

PH dah yakin menang. Rakyat dah tunggu cuti. GST ellek. Subsidi dapat balik. Haji Kentut terus beri fatwa. Ingat subuh 10 mei tu.. tutup semua airport dan pelabuhan.. tangkap.. tangkap.. on KEYAKINAN MENANG
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 4/25/18




@MENANG
Tengok Foto Chedet pun Najib takut.. gila jenis mcm ni gwa tak tahu Tg.Rambutan boleh terima ke tidak. Nanti gwa tanya Tuan Guru Haji Kentut.. dia ada kat sana? on
 ALIH TIANG GOL
panglimo potaseh
on 4/25/18






------------------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Zaman mahathir anuar dahulu harga sawit menjelang pru melambung harga getah melambung sehinga warga felda gembira bersenang Hati harga minyak petrol gesul diesel selaras rata rata Rakyat menikmatinya.. Kini semua sudah jadi haram jadah pemberian br1m satu perangkap maut pada Rakyat Malaysia saya ulang semua jadi haram jadah dasar kerajaan terhadap white house pada perkara terrorists tersangat curiga dan dasar kerajaan terhadap phiongyang adalah sesuatu yg mistrius semua jadi haram jadah penglibatan aram Co dan Ali baba dlm memacu kemajuan adalah sesuatu yg haram jadah merugikan kazanah melayu dan warisan melayu