Jumaat, 27 April 2018

HANTAR KE SUNGAI BULUH




SILA

HANTAR KE 
Ooo tt la yang selindung belakang spendar besar dalam gambar tu. Ingatkan haji najib. Bila dapat derma, eh hadiah tu tt - dedak khas sempena pru ni ke?? on DERMA KAK MAH
Anonymous
on 4/26/18



 SUNGAI BULUH 
Tersasar tu bro! Bra bagak tu bukan hantar ke putarjaya, sebab dah tukar alamat. Hantar ke sungai buloh bro! on HANTAR KE PUTRA JAYA
Anonymous
on 4/26/18
Mak aihh! Haku hingat spendar yang kau guna berselindung tu dah kepala hayah kau punya besor dah, rupanya sarung tetek tu dua kali ganda lagi bessorr! Kalau ikut teknik fotografi rais yatim boleh muat 9,700 orang dalam sarung tu... Errr... Tapi mana pergi rais dah senyap pulak, mulut dah penuh dedak ke tak dapat nak bukak dah? on HANTAR KE PUTRA JAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/26/18



------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ooo bukan la tt yang selindung belakang spendar besar tu. Awek cun rupanya. Patut la tt taknak tunjuk, taknak mamat lain kacau awek selim pujaan dia. Takpe tt, berangan awek cun tu datang lepaskan diri kau dari senarai gagalis bukanlah satu jenayah hihihihi. Paling tidak pun pendedahan foto baru ni dah buang fake news kununnya kau affair kat Bali siap dapat derma peribadi dalam akaun, eh almari kau sehelai spendar rosmah! Ini penting sebab sahkan kau bukan katak belut macam rpk, tapi lebih penting ia mampu lepaskan kau dari senarai tong deram haji najib hahahaha.

Tanpa Nama berkata...

Tt maaf aku komen kat post lama sebab ni je cara dapat komen setelah aku try macam2. Baca post baru boleh kalau guna proxy, tapi komen tak boleh, mungkin sebab perlu verification oleh captcha tu kot buatkan sistem proxy tu sewel sikit? Aku just nak remind kau dan pemimpin pakatan lagi satu lepas aku remind pasal kaedah mengundi 2 hari lepas, ini jugak sangat2 important: quarantine segera semua pemenang warisan kat hq mereka! Serahkan semua handphone. Incoming dan outgoing phone calls dan communication cuma dalam HQ tu dan hanya dengan green light dari dan witnessed by presiden warisan! Jangan bagi peluang katak tetiba hidup dengan 50juta!

Tanpa Nama berkata...

Oi tt cepat la bagi blog kau ni naik semula! Aku cuma boleh baca post baru kau tapi tak boleh komen! Itu pasal aku guna taktik komen kat post lama ni! Tt!!!

Tanpa Nama berkata...

Tt adakah maknanya sekarang kau dah selamat dari tong deram najib dan c4 kak rose?

Tanpa Nama berkata...

attorney-general Mohamed Apandi Ali issued a statement declaring that the AG’s Chambers is apolitical.
Habis la kau TT. Pandir dah cakap dia tak memihak mana parti. Tapi dia cakap ni lepas pakatan jadi kerajaan. Maknanya dia still boleh bantu najib/bn untuk sabo kerajaan pakatan. Maknanya kau masih belum selamat dari turun naik mahkamah atau tidur kat sungai buloh atau kamunting. Eh tapi kalau dia caj aku fitnah kau tolong backup aku tt, bagitau aku bukan cakap fake news, aku cuma siarkan sekeping joke je. Oh ya, jadi adakah sekarang zunar akan dapat balik segala komik dia?