Sabtu, 16 Jun 2018

DHAKA MARI





DHAKA
Sebab ada pemimpin yang berperangai babi nak kaut untung bawa masuk pendatanglah menyebabkan banyak bandar Dhaka terbentuk di Malaysia. Pemimpin tu dah kaya juta2 tapi kita rakyat yang sakit mata dibuatnya. Budak2 dakha ni pun dah banyak kurang ajar sama macam perangai pemimpin yang bawa mereka masuk ke sini. Haram jadah kepala bapak dia betul!! on HARI RAYA DI DHAKA
Publish | Delete | Spam
TAR SNAKE KONEK KECIK
on 6/16/18




-----------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Puasa ari tu 30 hari aku berbuka di beberapa masjid di KL dan Sgor. Chilaka.. 70% yg berbuka org Bangla.. Pukol 6 mereka dah nunggu.. pinggan mereka penuh dgn kurma,kueh, lauk-pauk. Kita Melayu dtg dekat nak buka makan sisa Bangla je.. chilake betul orang yang bawak Bangla masuk.

Tanpa Nama berkata...

alo brader..tolong hormati spesis babi..tuhan yg jadikan babi ni..andai babi bole berfikir, pastinya babi akan bertanya kpd tuhan, nape tuhan jadikan babi kemudian jadi bahan utk keburukan dan pehinaan.perangai babi cuma mkn,tido, berak dan entot..perangai manusia lebih teruk dari babi..malah azazil dan syaitan dan jin juga kalah dgn nafsu nafsi manusia ni..manusia lebih hebat,bole sorok perangai buruk dgn bahasa arab, ayat2 quran vending machine, malah bole sunnah kawin audi..apakata skrang ni kita suruh menteri kdn spy jadikan malaysia bebas dari bangla..