Khamis, 30 Mei 2019

HARI AL-QUDS DI NEGARA KAFIR





HARI AL-QUDS

DEMO  DALAM BANDAR KAPIR
WARGANYA  MAKAN BABI
MINUM ARAK
TAK SEMBAHYANG
MAIN BONTOT
TAK PERCAYA ALLAH
TAPI RIBUAN TURUN
MENYOKONG
PERJUANGAN ADIL  PALESTIN

DI NEGARA MAJORITI ISLAM
SAPERTI MALAYSIA
MACAM MANA?

KITA TENGOK ESOK
br />
--------

3 ulasan:

Awanama berkata...

Kat Malaysia demo mesti utk untungkan Umno dan PAS baru nak buat klau tak untung senyap je....

Awanama berkata...

kat arab saudi,pakistan dan indonesia ada demo hari quds jugak ke??zakir naik pun join demo hari quds tak?begitu juga para alim ulama umarak para muftian para pejuang2 islam selendang merah panji2 hitam..ada turun gak ke??atau sibuk cari malam lailatulakadar dan sibuk main mercun versi islam melayu..??

Awanama berkata...

http://english.almanar.com.lb/748079
Iran Holds Al-Quds Int’l Day vs Saudi Backs Trump’s ‘Deal of the Century’

On the other hand, Saudi, which leads an Arab axis backing the US schemes and Israeli plots, has voiced a blatant support to Trump’s ‘Deal of the Century’ which acknowledges Al-Quds as the capital of the Zionist entity.

Saudi, Emirates and a number of other Arab countries have always been against the resistance movements in the region against the Israeli occupation and aggression. On the contrary, they have formed a coalition to war the poorest Arab country, Yemen.

Melayu dah cium bontot arab, Arab dogol dah cium bontot US/Israel. Melayu mengekor je, mana bole guma akal.. Melayu mana bole sokong Iran/Syiah, kapir tu.. Nnt pak dogol marah, melayu tak dapat kuota gi haji.