Khamis, 30 Mei 2019

MASIH ADA TAK CAYA







NAK MATI CEPAT 

MAKAN

FRIED CUNT TAKI 

DAN

MEK DOGAL

Heavily processed food like ready meals and ice-cream linked to early death

Two major studies add to body of evidence against foods made with industrial ingredients

People who eat large amounts of heavily processed foods, from breakfast cereals and ready meals to muffins and ice-cream, have a greater risk of heart attack, stroke and early death, according to two major studies.

The findings, from separate teams in France and Spain, add to a growing body of evidence that foods made in factories with industrial ingredients may have a hand in an array of medical disorders such as cancer, obesity and high blood pressure.


MEMBUJUR

TELAN

MENJULUR ISAP

HIDUP MEMBADAK




----------

2 ulasan:

Awanama berkata...

kau jgn nak buat fitnah tt. kentaki fried fuck tak bunuh orang la. takkan lah bangkai ayam kentaki fried fuck tu sebabkan org jadi gemuk? najib dan rosmah aku yakin tak makan bangkai ayam, depa hari2 baham quinoa tapi gemuk jugak. kau pun gemok jugak tt, kau jgn nak buat2 lupa.

Awanama berkata...

bukan makan KFC dan MekD je jadi obes gemuk macam rosmah..minum wine , minum beer juga perut membuncit..cuba tgk perut haji hadi yg makan rasuah..besar ke atau perut haji hadi macam perut nabi muhammad..?