Isnin, 15 Julai 2019

JENG JENG JENG







JENG JENG JENG

SIAPA DALANG

JENG JENG JENG
Polis kenal pasti dalang video lucah babitkan Haziq
KUALA LUMPUR: Polis Diraja Malaysia (PDRM) sudah mengenalpasti sekumpulan individu dalam penyebaran video seks luar tabii membabitkan bekas Ketua Pemuda PKR Santubong, Muhamad Haziq Abdul Aziz dengan seorang ahli politik.

Ketua Polis Negara,  Abdul Hamid Bador berkata siasatan terkini mendapati wujud pakatan atau konspirasi di belakang kumpulan terbabit untuk menjatuhkan seseorang.

"Dalangnya saya sudah ada bayangan siapa yang bertanggungjawab, ia satu bentuk pakatan dan konspirasi untuk menjatuhkan seseorang.

“Pada masa ini kita sedang melengkapkan kertas siasatan termasuk mengambil tindakan terhadap dalang utama pembikinan video lucah berkenaan.

"Tidak kira sama ada dia ahli politik, Badan Bukan Kerajaan (NGO) atau individu berkepentingan kita (polis) akan tetap ambil tindakan," katanya sempena Majlis Rumah Terbuka, Perumahan Blok Melati PDRM, di Setiawangsa, malam Sabtu.


INI BERAT

ADA NGO KE?

SUARAM?

BERSIH?

ATAU 

DAPUR JALANAN

KAH KAH KAH
---------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ana tak peduli siapa dalang. yg ana nak tau siapa mamat yang bersama haziq dalam wayang gambar tersebut.

jangan bersubahat dalam perkara maksiat konon nak jaga nama baik orang lain. orang lain dapat sedap dan azab; kamu dapat azab saja.