Jumaat, 22 November 2019

MUSUH DUNIA









MUSUH

DUNIA

ZIONIS

WAHBI 


Pentagon: Iran’s 

missile force

 ‘largest in 

Middle East’

Satu kajian penyelidikan yang dijalankan oleh Jabatan Pertahanan AS telah memuji pencapaian Iran dalam program peluru berpandu balistiknya meskipun beberapa dekad yang dikenakan oleh sekatan Washington, mengatakan bahawa persenjataannya lebih besar daripada negara-negara Timur Tengah yang lain.

"Iran mempunyai program pembangunan peluru berpandu yang luas, dan ukuran dan kecanggihan pasukan peluru berpandunya terus berkembang walaupun beberapa dekad upaya menyekat Iran  bertujuan untuk membendung kemajuannya," kata kajian Pentagon.

Iran mempunyai "kuasa peluru berpandu terbesar di Timur Tengah," tambah laporan itu.

Bercakap dengan syarat tidak mahu namanya disiarkan, seorang pegawai risikan AS mengatakan bahawa Israel termasuk dalam analogi.

"Iran telah memiliki peluru berpandu balistik sebagai keupayaan menembak jarak jauh untuk menghalang musuhnya di rantau ini - khususnya Amerika Syarikat, Israel dan Arab Saudi - daripada menyerang Iran," kata laporan itu, sambil menambah bahawa Tehran telah membangunkan satu siri peluru berpandu yang boleh menyerang pada jarak 2,000 kilometer - mampu mencapai Tel Aviv atau Riyadh.


BAHAYA ZIONIS

DI KETAHUI

SATU DUNIA

BAHAYA

WAHABI MUNCUL

WAHABI SEDANG

BEKERJA SAMA

DENGAN ZIONIS

UNTUK 

HURU HARAKAN

DUNIA ISLAM



----------

2 ulasan:

Ketua Pengarang berkata...

tukar tiub ni untuk pembaca bodoh je. komen aku banyak dia tak publish

Tanpa Nama berkata...

Hahahaha... Jilake... komen ko tak best...