Khamis, 9 Januari 2020

PASAI APA TAK PERLU



PASAI APA

TAK PERLU

UJI POLIGRAF

TAKUT APA

PEMIMPIN ISLAM

JUJUR WARAK

SEMBAHYANG

PASTI CAKAP

YANG BENAR

Tiada keperluan

 untuk saya jalani 

ujian poligraf - Anwar

KUALA LUMPUR: Anwar Ibrahim menegaskan tiada keperluan untuk beliau menjalani ujian poligraf atau bersikap terlalu mempertahankan diri dalam kes membabitkan dakwaan bekas penyelidik parti itu, Muhammed Yusoff Rawther.

Anwar juga berkata tiada sebarang asas untuk beliau menjalani ujian berkenaan.

“Pihak polis juga setakat ini tidak mengemukakan permintaan supaya saya menjalani ujian poligraf. Justeru, kenapa ia (ujian poligraf) perlu dijadikan sebagai isu?

“Saya tahu apa sebenarnya yang terjadi dalam isu ini, bagaimana permainannya dan siapa pemain di belakangnya yang menggunakan individu terbabit, tetapi biarlah polis mengendalikannya,” katanya pada sidang media di sini, hari ini.

Pada 17 Disember lalu, Muhammed Yusoff menjalani ujian berkenaan selama empat jam di Bukit Aman berhubung dakwaannya diperlakukan secara tidak senonoh oleh Anwar.


AMAT PELIK

PASAI APA

PEMIMPIM ISLAM

TAK BERANI 

AMBIL UJIAN

POLIGRAF

ADA APA2 KE

SAJE TANYA

JANGAN MARAH
KAH KAH KAH


------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Buat apa nak uji. Pemimpin kita ni arif, tak payah lagi ambik apa-apa ujian. Buang masa nak lekat wayar sini sana atas tubuh. Tapi jika ujian tu melibatkan tunjuk-menunjuk, sondol-menyondol, mungkin pemimpin minat buat ujian.

Tanpa Nama berkata...

the famous sex offender.
khalas

I berkata...

Apa nak heran... tak jadi kesalahan pun tak jalani ujian tak sah itu... macam olamak jugak... tak nk isytihar harta.... hihihi