Khamis, 30 Julai 2020

AWAS PENJUAL AGAMA




AWAS 

PENJUAL AGAMA

Akhir kalam, ingatlah semua, janganlah jadi walaun/walauntit yang diperkotak-katik sang penunggang bangsa ,agama dan penjual hadis palsu,kelak dirimu akan menjadi orang munafik yang dibonsaikan pikiran yang tidak mampu berfikir mana yang bahtil dan mana yang benar.
 gunakan akalmu supaya anakonda hanya mampu memberi penjelasan kepada olarmak akhir zaman,sekarang bosku sudah jatuh hukum apakah relevan lagi penjelasan anakkonda tuh???.Bila dikedudukan pembangkang, orang yang tak setuju diratib ditanam dijirat cina, bila dah menjadi kerajaan tebuk atap/kerajaan pintu belakang/katak lompat untuk hawatan glc-menteri 
boleh pula gecek ruu 335 tidak sehaluan dengan perlembagaan.inilah nikmatnya naik keta merc sambil dilaungkan ana tahu, ana tahu pada masa yang sama mengecam Sarawak Report dan membayar kepada Sarawak Report.Apa punya hal, hari selasa kita saman DOJ, ok.. 
on
 KUASA BURET
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 30/07/20

htt

1 ulasan:

Unknown berkata...

Bila kes "Nasha" nk mula bicara di mahkamah ni, gua pun risau jugak ni nk tahu sapa lagi Pendedak 1mdb bossku.. Berpeluh dlm jubah.. Nk tidur malam pun payah..
On
Awas Penjual Agama