Rabu, 8 Julai 2020

HOK GOTU DEMO TAU





HOK GOTU

DEMO TAU

TAPI TAK JUJUR
 wawi nurul dah senyap teruih lah, malas melayan karenah wayang tinggi Nuar Brahim, cakap berdekah dekat tapi suka main belakang, mereka meluat dah bah kan satu Malaysia dah meluat lah, 
tak ada topik lain kah kah kah cerita sejak 1997 sampai 2020 plot sama, tiada beza, asyik ulang tayang, kalau cerita P. Ramlee ada juga orang nak tengok masa borong boring kah kah kah 
on 
JANDO BAIK 
NI APO BONDO
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 07/07/20

k

2 ulasan:

Awanama berkata...

"GOTU" tu apa dia?
Gay-A Orang Tua Utara ke?

Awanama berkata...

Hok Gotu tu apa brader? X faham la