Isnin, 6 Julai 2020

SEORANG LAGI PEMIMPIN TINGGALKAN ANWAR




MAKIN RAMAI

PEMIMPIN DAN

AHLI PKR

SEDAR TAHU

SIAPA 

SABENARNYA

ANWAR IBRAHIM

YANG KLIM

PEMIMPIN ISLAM



Naib Ketua Wanita PKR Kelantan keluar PKR

KUALA LUMPUR – Selepas Selangor dan Johor, kini sayap wanita Keadilan di Kelantan pula berundur dari parti sambil mendakwa tindakan pimpinan tertinggi PKR yang memecat Ketua Wanitanya Haniza Mohamed Talha baru-baru ini.

Nor Rosmani Mohd Noor hari ini mengumumkan dia selaku Naib Ketua Wanita Keadilan Kelantan bersama sayapnya mengumumkan tindakan keluar parti itu sebagai tanda solidariti terhadap Haniza dan juga bantahan terhadap penganiayaan parti tersebut yang dipimpin Anwar Ibrahim.

Dalam kenyataan terbaharu pengumuman itu, Nor Rosmani berkata, mereka akan keluar parti berkuatkuasa serta merta.

“Keputusan ini adalah kerana saya telah menyaksikan perbalahan tak henti politik peringkat tertinggi dengan pelbagai keputusan memeranjatkan.

“Seorang demi seorang pemimpin wanita saya dijadikan mangsa korban dipecat begitu mudah tanpa sebarang alasan munasabah dan soal selidik serta tidak mengenang sedikitpun pengorbanan pemimpin wanita keadilan selama ini,” katanya.

Menurut Nor Rosmani, dia telah menyaksikan bagaimana ibu bapanya berkorban masa dan tenaga demi pembebasan seorang pemimpin bernama Anwar.

“Saya difahamkan pada ketika itu, Anwar dilihat sebagai pemimpin yang boleh bawa masa depan cerah ke arah Malaysia baharu dan mendukung nilai murni dan keadilan untuk semua.

“Malangnya kini, semua menjadi sia-sia rupanya apabila kebebasan yang dilaungkannya selama ini hanya menjadi milik beliau (Anwar) semata-mata.

“Beliau lupakan jasa dan pengorbanan mereka (sayap wanita) dan mana perginya konsepnya dulu yang kononnya ingin membela keadilan rakyat kerana beberapa hari lepas satu lagi ketidakadilan mengejutkan saya yang mana Ketua Wanita Keadilan Pusat Haniza dipecat,” ujarnya.

Tegasnya,sayap wanita Kelantan berkumpul ketika ini sebagai tanda solidariti kuat dan kukuh dari pimpinan wanita dan rakan seperjuangan Keadilan dan Perkem (Gek) terus menyokong Haniza Talha.



APA AKAN

JADI DENGAN PKR

APAKAH AKAN

JADI PARTI

ANAK BERANAK

KAH KAH KAH

MUSTAHIL

MASIH ADA

NIK NAZMI 

DOLAH SANA

DAN

DATIN SERI

JANDA BAIK

KAH KAH KAH

6 ulasan:

Yop lado berkata...

Wawi janda baik?.. Huhu..

Tanpa Nama berkata...

anak si berahim nih PM-keLapan ke PM-kelam_bat...? memang mamat nih dah kena sawan tak habis gila nak jadi PM nak jadi PM nak jadi PM tapi tak ada ciri ciri kebjiaksanaan....parti mak-anak-bapak pun dah jadi tonggang langgang pecat sana pecat sini lagi nak jadi PM???

Gila tahap dewa mat songel nih!

ayabluelady berkata...

Something is wrong .The members of a party cannot be fired without disciplinary rules and regulations. This is bad administration and reflects inability to govern or administrator.Not good.

Unknown berkata...

Nuar ni buanh masa ja

Tanpa Nama berkata...

Semua sama shja.bila x dpt jwatan ada2 sja yg x kna.

Unknown berkata...

Pkr pelaq