Jumaat, 20 November 2020

ANWAR TETAP AKAN JADI PM MALAYSIA

 




ANWAR TETAP 

JADI CALON 

PM MALAYSIA

Unknown commented on 

"MARILAH KITA SOKONG - ANWAR YANG ADO NUMBO"

bila taik bersembang .. kita kena tapis betul-betul. bila dia nak jadi kerajaan dia akan kata kita perlukan kerajaan yang stabil .. tapi bila dia tak boleh jadi kerajaan dia akan kata kita perlu pembangkang yang kuat tapi hakikatnya dia sebenarnya nak jadi PM .. tu je tak caya .. 



tengok contoh .. bila dia tak jadi PM apa dia buat ? dia duk meratib .. nak jadi pm nak jadi pm nak jadi pm .. i got nombo.. kerajaan tak stabil.. las sekutu pakat lari .. kerajaan jatuh .. pembangkang jadi kerajaan ... pastu dia masih i got nombo... taik dia i got nombo kah kah kah



1 ulasan:

Unknown berkata...

DSAI seorang Pejuang Reformasi yang kuat dan tiada erti mengalah.Orang yg HEBAT Allah akan uji tapi alhamdullillah beliau tetap dengan prinsip dan jadi diri y amat HEBAT. 20thn dipenjerakan demi menghancurkan karier Politik beliau ,namun DSAI tetap tabah mengharungi ujian Allah bukan seperti Tun, Muhyidin dan Semburit Azmin tidak ada jadi diri maruah berpolitik.Mereka ini berpolitik KOTOR dan tidak bermaruah.Demokrasi bererti pilihan rakyat melalui peti undi bukan merampas melalui SD dan sebagainya.Ini menunjukan mereka ini tidak matang berpolitik dan hanya guna tektik KOTOR.Apakah ini budaya Politik Malaysia masakini?Politik tidak bermarwah kerana yg menang jadi pembangkang dan kalah jadi Kerajaan.Dlm dunia mana yg amalkan begini? Pemimpin yg memimpin sekarang tidak bermaruah dan tak layak jadi Kerajaan.Kerajaan Pengkianat yg direstui oleh YDP.