Selasa, 24 November 2020

BELUM DAPAT PENCERAHAN

 



BELUM DAPAT

PENCERAHAN

Unknown commented on

 "SURAT INI SATU CONTOH 

ANWAR IBRAHIM DIFITNAH"

Ramai jugak yea balaci Kerajaan Pengkhianat Mahathir/Muhyiddin ni..syok la masyuk peruntukan besar..tpi kalau dpt duit byk² pon biarlah dgn gaya yg gah sikit..cuba pkai modal lain utk jatuhkan DSAI selain dripada 'MELIWAT'



..sbb nmpak sgt la bodoh nye,senang sgt buat krje dpt duit berjuta..sbb dah terang² PM7 TERmengaku(malam sbelom PC DSAI dibebaskan selepas PH menang PRU14 dulu)yg dia fitnah DSAI dan msuk kan DSAI dlm penjara sbb mainan politik..

2 ulasan:

Awanama berkata...

PM7 TERmengaku fitnah DSAI? Mahkamah yang jatuh hukum 2 kes dsai pun memfitnah dsai la yer?

cikminah berkata...

Nak dapat pencerahan, kena mintak PM ke7 dedahkan surat pengakuan Wawi kepadanya, otherwise semua tuduhan PM ke7 memfitnah ini cuma lawak komidi berdiri untuk pertandingan Maharaja Lawak je.