Selasa, 23 Februari 2021

KADIR JASIN BELOT PECAH RAHSIA

 




 KADIR JASIN

SUDAH  BELOT

KAH KAH KAH

KADIR PECAH

RAHSIA

KAH KAH KAH

KALAU 

GEROMBOLAN

IKUT MAKA

BERSATU MAMPOOS

KAH KAH KAH


Bersatu pudar jika UMNO pilih pemimpin ‘bersih’ – Kadir

KUALA LUMPUR – UMNO perlu menyingkirkan pemimpin-pemimpin yang korup dan bermasalah serta menggantikannya dengan individu yang lebih bersih, muda dan berwibawa.

Dengan itu, harapan untuk UMNO pulih adalah lebih cerah sekaligus memudarkan prospek Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) dan Perikatan Nasional (PN).

Tokoh wartawan,  A. Kadir Jasin mendakwa banyak orang keluar UMNO dan berhenti menyokongnya bukan kerana parti itu.

Sebaliknya, beliau mendakwa, orang keluar dan berhenti menyokong UMNO kerana pemimpinnya yang korup, menipu dan menyeleweng.

Oleh itu, katanya, jika ‘perosak-perosak’ itu disingkirkan, ramai orang akan kembali menyokong UMNO.

‘”Nyahkan kleptokrat yang sudah didapati bersalah dan yang sedang dibicarakan kemudian pilih pemimpin yang bersih, banyak orang Melayu akan berjinak-jinak balik dengan UMNO.

“Orang benci pemimpin-pemimpin UMNO yang korup dan kotor,” katanya dalam hantaran di Facebook hari ini susulan Mesyuarat Majlis Tertinggi (MT) UMNO di Janda Baik, Pahang, Jumaat lalu.

Kadir berkata, sehingga UMNO benar-benar meninggalkan PN, beliau tidak percaya dengan spekulasi “keputusan” UMNO mengakhiri kerjasama tersebut sebaik sahaja darurat berakhir. – 

 PEKARA INI

TAK RAMAI TAHU

KAH KAH KAH

AHLI UMNO

TAK TAHU

KAH KAH KAH

PEMIMPIN UMNO

TAK TAHU

KAH KAH KAH

CILAKA KADIR

PECAH RAHSIA

KAH KAH KAH

MAMPOOS MUHYIDIN

KAH KAH KAH



4 ulasan:

Awanama berkata...

Tak guna kalau hanya singkir pemimpin pusat. Mesti mula dari akar-umbi. Kalau UMNO singkir pemimpin yang kurang bersih bermula dari cawangan parti, ada berapa pemimpin yang tinggal?

Awanama berkata...

Masalah ya siapa yg suci lagi bersih tu yg aku tahu Sabun fab, breeze, cap kapak, memang la bersih kecuali tt salah gune..

Awanama berkata...

Perghhhhh
Nasik lemak rendang landak nie.
Kalu Shahibul Semaah Haji Tar Snake kena hempap kompom mati lemas

Awanama berkata...

Bagus! Anwar dan Pakatan Harapan akan "pudar" juga. Maknanya pengundi ada pilihan pemimpin yang jauh lebih baik dan cekap daripada Anwar dan Pakatan Harapan.