Isnin, 13 September 2021

MENGGUNAKAN ISLAM UNTUK MENIPU

 





 MENGGUNAKAN

AGAMA ISLAM

UNTUK MENIPU

AMIN



Anwar Ibrahim commented on

 "MENYEMAI PENCERAHAN"

Aku pun dah lama sakit hati kat tukar tiub ni. Kerap sangat dia kutuk aku dlm blog dia. Kalau aku jadi pm nanti aku nak bubuh dia dlm lokap. Dia kumpul semua orang yg anti ngan aku dan terbitkan cercaan dan hinaan. Lepas tu dia stim bila dapat buat camtu. Bila aku buat donno dia iklankan pulak cerita rawther. 



Kalau dia stim lagi, dia tepek lagi gambar saiful azizan sukma. Kdg2 gila dia ke lain. Dia lanyak pulak najib rosmah ngan cina merah. Wak jahit mat sembab geng2 eeeee Tajuddin salak pak lebai ostat semua kena. Mufti pun di ejek saja. Setakat freeloader dia download saja. Apa punya jahat rakyat mcm ni. Yg aku heran cuma satu, apasal dia tak marah kat azmin?

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yea la... Botul jugak post Anwar Ibrahim tu...
TT nape ko tak hontam si kartel Assmin tu ?
Ko pun dah dapet sogokan kartel tu ka ?
Kah kah kah
Amin

Tanpa Nama berkata...

azmin lain.. dia pegi mekah sapu sampah mop lantai bai tak cium batu hitam.. mana ada guna agama... kah kah kah

Arymanchino berkata...

Woi TT ..Warisan dan Pejuang dah menyalak bising kene kencing dgn Tok Sheik kaki sondol.Kah..kah..PH senyap2 peegi deal dgn Smail dan dpt jawatan taraf menteri pah tu ajak Safie dan Atok Kerala sain MOU.Padan muka mereka bodoh mcm tahi lembu.Pejuang ade 4 ekor berok dan Warisan 8ekor berok,pah tu stim nak jadi PM.Dulu elok2 Malikul pelawa msk,dan blh tendang keluar kluster penyamun tp buat sombong.Tmsk menteri pendek kasut hitam dan budak menteri panjat pagar semua bodoh mcm tahi lembu..