Isnin, 25 April 2022

MULAKAN DENGAN PENCERAHAN DIRI SENDIRI

 

 MULAKAN

DENGAN

PENCERAHAN

AMIN

PEMAHAMAN KITA
TENTANG MALAPETAKA CUACA
AMAT RENDAH
AMIN
PADA TAHAP INI
KITA PERLU PENCERAHAN
DIRI SENDIRI
AMIN
KEMUDIAN BERKONGSI
PENCERAHAN
AMIN
SELEPAS TUNTAS
PERCERAHAN 
BARU
LAKUKAN AKSI AMAN
TUJUAN UNTUK
MELEBAR LUAS
AGENDA SELAMATKAN
DARI MALAPETAKA
CUACA
KHALAS

hamim commented on

 "TUA MUDA BUJANG DARA

 TURUN KE JALAN RAYA"

TT, lu nak orang ramai sedar lagi tiga tahun jika tak bertindak melapataka cuaca akan sampai, lu nak orang ramai buat apa, cuba lu kasi tahu dengan jelas, jika setiap hari tua muda turun jalan raya untuk kasi sedar orang ramai malapetaka cuaca akan sampai tapi tak kasi tahu apa orang ramai patut buat apa guna turun jalan raya?


 Sekurang kurangnya gua sudah tanam 32 pokok durian dan lain lain untuk menghijaukan bumi, gua siram gua baja supaya pokok pokok tu cepat membesar, lu nak orang lain buat apa, lu ada buat apa, lu pak cu cin hari hari ka? Kah kah kah


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gua baru semai bijik mangga... tapi gua semai bukan sebab cuaca sebab buah mangga tu sedap.. kah kah kah..