Selasa, 2 Mei 2023

HANCURKAN UMNO



Saya mahu jadikan Tanjong Karang, Selangor kubu kuat PN – Noh Omar


SHAH ALAM – Bekas Pengerusi UMNO Selangor,  Noh Omar nekad untuk menjadikan Parlimen Tanjong Karang dan negeri itu sebagai kubu kuat Perikatan Nasional (PN) dalam Pilihan Raya Negeri (PRN), Jun ini.

Noh yang enggan berselindung lagi, secara terbuka mengakui kini beliau akan memastikan UMNO dan Barisan Nasional (BN) tumbang di Parlimen Tanjong Karang setelah usaha beliau hampir 30 tahun dipersiakan parti itu

“Saya sudah berusaha menjadikan Tanjong Karang sebagai kubu kuat UMNO dan BN, tapi apabila ada orang luar nak menghancurkan UMNO sendiri, maka saya akan berusaha pula menjadikan Tanjong Karang kubu kuat PN.

“Pertandingan akan berlaku, saya kena pilih pasukan masa saya nak masuk. Saya pilih pasukan yang saya tengok akan mendapat sokongan dan tepukan gemuruh daripada penyokong iaitu PN hari ini.

“Siapa tak sayang UMNO, darah saya UMNO lah tapi saya tak boleh terima, benci saya, marah saya tapi jangan hancurkan UMNO.

BERITA BAIK

UNTUK NEGARA

AMIN

GEDEBE UMNO

KINI BEKERJA

UNTUK HANCURKAN

UMNO

KHALAS

KITA WAJIB SOKONG

LANGKAH BAIK

PENGHANCUR

GEROMBOLAN

KHALAS

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ala ko tengok la nnti, dia kona baring... Ini org ameno la, mana tahan makan ikan dgn garam je...