Selasa, 7 November 2023

BIDEN KALAH KALAU TRUMPS BERTANDING


Biden faces calls not to seek re-election as shock poll rattles senior Democrats

New York Times/Siena College survey shows president trailing 44% to 48% in five of six key states he won in 2020


Pemimpin Demokrat kanan telah merasa gentara selepas tinjauan pendapat menunjukkan Joe Biden mengekori pendahulu Republikan Donald Trump di lima daripada enam negeri medan pertempuran tepat setahun sebelum pilihan raya presiden.


Trump mendahului di Arizona, Georgia, Michigan, Nevada dan Pennsylvania, dengan Biden mendahului di Wisconsin, menurut tinjauan yang diterbitkan pada hari Ahad oleh New York Times dan Siena College. Biden menewaskan Trump di semua enam negeri pada 2020 tetapi bekas presiden itu kini mendahului purata 48% hingga 44% di seluruh negeri ini dalam perlawanan ulang hipotesis.


Penemuan tambahan yang dikeluarkan pada hari Isnin, bagaimanapun, menunjukkan bahawa jika Trump disabitkan dengan tuduhan jenayah terhadapnya, sebahagian daripada sokongannya di beberapa negeri akan terhakis kira-kira 6%, yang mungkin cukup untuk memberi sokongan kepada kolej pilihan raya yang memihak kepada Biden.


KAUM PEMODAL

DAN ELIT POLITIK

AMERIKA MAHU

BIDEN MENANG

AMIN

MAKA TRUMPS

DIDAKWA

 DI MAHKAMAH

UNTUK HALANG

DARI  

BERTANDING

AMIN

KALAU BIDEN

LAWAN TRUMP

PASTI TRUMP

MENANG

KHALAS


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sebab biden nak kalah la maka perang tercipta..ini klise bro..trump anti perang, trump anti tppa dan pro tppa adalah mustapa mohammad melayu islam dari kelate..projek jual tanah melayu kpd TPPA..takkan sakai lupa.