Ahad, 31 Mac 2024

MENTERI NAK BODEK CHINA



Menteri Pendidikan digesa mohon maaf – Razali

KUALA LUMPUR – Ketua Penerangan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu),  Razali Idris menyeru agar umat Islam memboikot segala majlis yang dihadiri Menteri Pendidikan, Fadhlina Sidek.

Jelasnya, tindakan tersebut perlu dibuat sehingga Ahli Parlimen Nibong Tebal itu memohon maaf atas dakwaan kenyataannya mengenai ‘kafir’.

“Kalau inilah tutur kata YB Fadhlina!! Maka saya seru Umat Islam boikot setiap majlis yang di hadiri oleh Menteri KPM Madani sehingga beliau memohon maaf dan tarik balik kenyataan serta taubat nasyuha!,” katanya.

Razali berkata demikian mengulas kenyataan Fadhlina yang disunting mengenai ‘perkataan kafir pun saya haramkan di rumah, saya tak ajar anak saya sebut kafir’.

Ia menyebabkan Menteri Pendidikan menerima pelbagai reaksi negatif daripada netizen.

Semalam, Fadhlina membuat membuat laporan polis terhadap dua individu berhubung fitnah yang dilemparkan ke atas beliau.

Menteri itu dilaporkan menerima ugutan daripada warga maya susulan dakwaan beliau mengharamkan anak-anak menggunakan perkataan kafir di rumah.

Ia ekoran perkongsian video dan poster yang diedit itu menjadi bualan ramai sejak ia disebarkan di media sosial sejak Jumaat, selain menerima ancaman keselamatan.

Hantaran yang tular itu menuduh Fadhlina menyebut ‘perkataan kafir pun saya haramkan di rumah’. – 

YA ALYUHAL

KAFFIRUN

KAH KAH KAH

JIKA KAMU NAK

BODEK CHINA

JANGAN GUNA

KAFFIR

KAH KAH KAH

KHALAS

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

menteri haram jadah.. semua benda dia haramkan asal dapat undi..bagang

Tanpa Nama berkata...

Guna je lah alyuhal Non Muslim..hati kapur kena jaga..hati Muslim lantak pi lah...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah sinopsis semakin menarik, semakin lama Madani semakin diserang, modal guna ayat guna sentimen guna boikot guna agama guna bangsa, semuanya boleh tak salah, boikot sampai semuanya boikot, kerajaan titah sudah tidak dihormati sudah tidak taat setia lagi kah kah kah apa saja semuanya diharamkan kah kah kah, kaum majoriti semakin terancam semakin tergugat semakin tertekan dengan pelbagai cara, selama ini cuba bayangkan yang tidak dapat subsidi tidak dapat pinjaman tidak dapat keistimewaan tidak dapat semua bantuan bagaimana rasanya bagaimana peritnya kah kah kah matlamat boleh mengubah pendirian kah kah kah selamat berpuasa amin

Tanpa Nama berkata...

Pakai la apa pon like we give a fuck! Yg hancus ko jugak..kakakakka