Rabu, 23 Oktober 2024

TANDA TANDA AWAL EMPAYAR AMERIKA AKAN RUNTUH



TANDA TANDA

AWAL

EMPAYAR AMERIKA

AKAN RUNTUH

AMIN

Unknown commented on 
"ISLAM BUDAYA
 KESEDARAN MELAYU"

Ari ni 23.10.2024 BRICS "summit" bermula do Kazan Russia peringkat tertinggi semua pemimpin doonia..

Okeyyy aku dah bilang minggu ni minggu nyah de dollarisation sedang berlaku seluruh doonia..ok..!!

Wakil Malaysia Rapiji Formula hadir BRICS summit.. Dan tentative yg sama hari ke 3 mesyuarat IMF berlansung di Europe. Mudah nak baca strategi IMF mengekang kejatuhan dollar secara besaran besaran seluruh doonia.

So apa nak jadi pada nilai USD arii ini..!? Pasti merudum, apa akan jadi pada harga Gold Dan matawang doonia yg lain pada hari ini..

Sama sama kita saksikan fakta nya hari ini.. insyallah Gold akan meroket Dan USD akan melingkup menjunam... Maka RM mengukuh lagi tapi jangan nanti nak klaim Ekonomi Malaysia bertambah baik sbb PMx .... Ini disebabkan kejatuhan dollar secara drastik...

Saya ulanggg...!!

Jangan nak klaim ko bagus jadi PM pulak... Kikikik....!!

Semalam Global trades 21.10.2024 Isnin IMF at Washington meeting tentative 2 PM Malaysia time VS Ari ini Selasa 22.10.2014 BRICS meeting tentative at 2 PM Malaysia time at Kazan Russia

At 9.00 am.Gold Price 2750.00..USX104.00 ...

Apa akan jadi pada pasaran global gold, USD dan cryptocurrency... Malam tadi dah ada petanda signifikan harga Gold melonjak lagi ke paras 2750.00 ... Hari ini sama sama kita saksikan global elit game changer beraksi.. Gold meroket USD menjunam.. sama sama kita nantikan..!!

Tunggu dan lihat elit global action price on global trading market today. What happen today price Gold USD Cryptocurrency and comodities..!!

Saya ulangggg...!!

Jika SWIFT code berpusat di Belgium maka BRICS Pay code mesti berpusat di Malaysia jadi new global player money monitoring..!!!

Tungguuuu dan saksikan price action gold vs USD...!!

Tiada ulasan: