Ahad, 20 Julai 2014

MAAF ATAU TAK MAAF






Tidak boleh dimaafkan
PAGOH 19 Julai - Timbalan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin berkata, tindakan menembak jatuh pesawat MH17 sehingga mengorbankan semua 298 penumpang dan anak kapal adalah satu perbuatan yang tidak...

KAH KAH KAH

setuju
memang tak boleh
dimaafkan

bagaimana dengan
beri bantuan minyak
sawit pada zionis israel
boleh dimaafkan
atau
tidak boleh dimaafkan

KAH KAH KAH



------------

4 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Mana ada salah jual minyak sawit ke zionis...lagilah tak salah jual johor kat singpore....mana ada salah...tak perlu minta maaf pun......saya TYYYYPUUUUU sikit je kata si mudin......

Awanama berkata...

Pegi hantar pasukan ke Kiev, dah 2 hari sampai tpi tk lagi sampai ke site tempah jatuhnyq MH17. Tempat tu 500 km dr Kiev: seblm pegi ramai2 tk buat planning dulu ke. Sampai 131 org? Kan duit tu? Kata nk ambil mayat 45 org rakyat msia? Bmnq nk tentukn dr mayat yg hancur tu rakyat msia dgn rakyat lain? Dh ambik dna ke dr ahli keluarga mngsa? Ini bukan rombongan cik Kiah tau? War zone tau! Bkn gi hopiday... Nmpk bodoh giler... Tgk belanda, dia collect dna dr family mngsa? Ade kERAjaan buat?doubt it!

Awanama berkata...

Melalak dari jauh boleh la...Mulut berkokok ekor bergelumang taik.

Awanama berkata...

Kesilapan besar sebhg dr kita: membiarkn pemimpin penipu lagi korup utk trus berkuasa!bila dh terkena kt batang hidung sendiri baru nk bantah & ketika itu mngkin dh lewat sbb ia dh berakar umbi & dh jadi sebati dgn kehidupn kita(: