Selasa, 25 November 2014

KENAPA TERKEJUT





Kematian seorang tahanan sebagai mati mengejut - Polis Johor

JOHOR BAHRU: Polis Johor menyifatkan kematian seorang tahanan selepas satu serbuan awal bulan ini di Pengerang sebagai mati mengejut.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Johor, Hasnan Hassan, berkata lelaki itu yang merupakan suspek bagi satu kes rusuhan, telah ditangkap pada 3 November lepas dalam satu serbuan di Kampung Simon, Teluk Ramunia, Sungai Rengit, Pengerang.
"Semasa tangkapan dijalankan, suspek telah bertindak agresif untuk melarikan diri. Ini menyebabkan berlaku pergelutan si mati dengan anggota polis. Laporan polis telah dibuat ke atas tangkapan dan kecederaan si mati dan anggota polis," katanya dalam kenyataan.
KAH KAH KAH

woit 
setuju 
sosok ini mati mengejut
soalan kenapa mengejut
terkejut nampak apa?t

1- nampak bik mama bogel
2- nampak altantuya 
sedang terlentang
3- nampak riduan tee 
sedang ber chakwow
4- nampak kj dengan
 minah slim cun
atau
mati kena belangkong

KAH  KAH KAH



------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

sedih , suspek saja dah GOL mengejut.

kalau tengok bik bogel saja tak mati kot , tapi buta mata dan buta hati tu boleh percaya lah sikit kan.

apa nak susah , semua akan mati jugak dan malaikat maut tak terima rasuah tau.

Awanama berkata...

Kau memang kiut la TT.Pagi-pagi buta dah buat orang terkejut.Bukan terkejut kena belangkong,tetapi terkejut dengan blog kau yang selalu tak poyo.kah..kah..kah..

Hasrat hati nak masuk blog gerombolan lain, tapi ternampak blog TT yang lebih kiut dan terkejut.kah..kah..kah..

Pokonnya macam biasa, bila mati dalam jel sah mati mengejut.Ini cerita tak habis-habis nak tipu melayu.kah..kah..kah..