Jumaat, 19 Disember 2014

TENGKU FRAUD LAGI





Penjawat awam diingat tidak sebar 

dokumen  kerajaan di laman sosial 

Penjawat awam di negara ini diingatkan tidak menyebarkan sebarang maklumat serta dokumen berkenaan kerajaan di laman sosial bagi menjamin keselamatan negara, kata Menteri Wilayah Persekutuan  Tengku Adnan Tengku Mansor (gambar).
Beliau berkata perkara tersebut tidak harus diambil ringan berikutan ia membabitkan kedaulatan dan keamanan masyarakat di negara ini.
"Sebagai penjawat awam kita diberi amanah dan kepercayaan yang tinggi dalam melaksanakan tugas masing-masing.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/penjawat-awam-diingat-tidak-sebar-dokumen-kerajaan-di-laman-sosial#sthash.13izOY2E.dpuf

KAH KAH KAH

woit
tengku fraud lagi
memang digalakkan
pejawat awam
bocor kan  maklumat
kes rasuah negara
kes cukong rembat 
tanah orang kampong
kes bil kenduri tunang
anak rosmah yang
pakai duit kerajaan

inilah tugas suci
pejawat awam
berjuang untuk rakyat

KAH KAH KAH

-------------

5 ulasan:

abe soh berkata...

gambar tungku adnan mansoq kat atas tu, gambar masa remaja kerrrr?...

DD KAYBEE berkata...

Ramai umnoporean ta tau siapa pegang punat partai....hahahahha..satu soalan...umno ada duit ke selamani...???...hehheehhehe

Awanama berkata...

Gambar Taik lagi ???

Ini Taik nampak real pulak !!!!

Budak Bahalol tu makan duit Magnum kaya raya kan....

Biasa lah ; nak jadi Melayu kaya ber gaya kena makan Taik...

Kan Allah SWT sudah bagi tau "Haram Makan Taik" kan....

Awanama berkata...

Betul sebelum dapat kerja bersumpah kerja keras, amanah dan tak curi tulang. Dah kerja ponteng tak amanah. Dapat gaji kira haram. Bagi anak bini makan. Mana ada berkat hidup ni. Tak bersyukur.

Awanama berkata...

Sebagai Menteri2, Penjawat Jabatan2 Kerajaan dan segala penjawat awam perlu amanah dan kepercayaan yang tinggi dalam melaksanakan tugas masing-masing. Termasuk si Mansoh ni... cakap tak serupa bikin. Orang lain yg perlu amanah melainkan geng2 mereka sendiri.