Ahad, 18 Januari 2015

AGENDA ISIS SEMAKIN JELAS








FACE BOOK
FollowFol ·
 

Muslim dilabelkan sebagai terrorist atau penganas. Persoalannya siapa yang mulakan perang dunia1 & 2, membunuh orang Asli Amerika, Australia & rakyat Palestine & hina agama Islam?

Tangan-tangan ghaib bukan bergerak sendirian, tentera mereka dikalangan fasik dan munafik yang menjayakan nya. Siapa yang menjajah negara kita dan siapa pula yang bersama penjajah?
 
 
INI BUKTI

 
Tulisan saya dalam Suara Keadilan bertajuk : ISIS dan Geopolitik – telah diterbitkan pada 25 November 2014. Para akhir dalam tulisan itu saya telah membuat rumusan ini:
 
Akhirnya negara-negara di Eropah, Amerika Latin dan Afrika – tidak dapat tidak akan mewujudkan undang-undang baru atas nama keselamatan untuk menentang pengganas ISIS. Malaysia juga akan memunculkan undang-undang baru anti-pengganas. Wal hal kepala pengganas utama dalam dunia ialah imperialis Amerika. Inilah peranan ISIS. 
 
BACA DISINI:
 









------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa jadi dengan sejarah perkembangan Islam yang penuh dengan kezaliman yang dashat? Ethnic cleansing, rompakan dan penjajahan yang berlaku di India contohnya? Orang Muslim tutup mata dan buat tafsiran seolah-olah Aurangzeb tidak wujud? Bacalah dan sedarlah wahai orang-orang pengikut Mohamad. Pembunuhan,rompakan, rogol, menghambakan berjuta-juta orang India berlaku hampir 300 tahun! Kok Kok Kok!