Ahad, 15 Mac 2015

KELING LAWAN MELAYU






Sabbaruddin terkejut dengan saman 1.1 bilion Deepak

 | March 13, 2015
Sabbaruddin juga tidak pernah melihat surat tuntutan saman itu lagi, dan sewaktu dihubungi ia merupakan kali pertama beliau mengetahui tindakan Deepak itu.


PETALING JAYA: Bekas pengerusi Bank Rakyat,  Sabbaruddin Chik menzahirkan rasa terkejutnya atas tindakan usahawan permaidani Deepak Jaikishan yang akan mengambil tindakan saman dengan nilai sebanyak RM1.1 bilion.
Tindakan Deepak itu diambil ekoran pengeluaran sebuah buku yang berjudul ‘Membongkar Skandal Deepak & Bank Rakyat’ dan ditulis oleh Shahbudin Husin.
Ujar Sabbaruddin lagi, beliau sendiri tidak akan berdiam diri, sebaliknya akan lawan kes tersebut kerana beliau tidak mempunyai wang yang banyak ekoran jumlah tuntutan saman sebanyak RM1.1 bilion.
“Saya rasa ini tidak adil kepada saya dan mereka yang terlibat iaitu Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Seri Hasan Malek telah menyalahguna kuasa,” dakwanya yang merujuk tindakan Hasan yang tidak menyambung kontrak Sabbaruddin sebagai pengerusi Bank Rakyat dan telah berakhir pada 8 April 2014.

KAH KAH KAH

woit
mana maruah
ahli parti ketuanan melayu
mana maruah ahli
united malays 
national organisation
keeling karpet
saman  bekas 
setiausaha parti
tak ada maruah ke

APA PUNYA TUUR



-------------

8 ulasan:

Awanama berkata...

Keleper parti ketuanan melayu ni kecut mana berani lawan keling jual karpet. Keling jual karpet berani saman 1.1 billion ringgit tanah melayu. Untung ooo jual karpet dapat jadi inner circle FLOM

Awanama berkata...

Maruah apanya UMNO tu, jika nyawa UMNO itu pun bergantung kepada jubur Saiful.

Awanama berkata...

UMNO tu kan united mongkey no otaks

Orang takde otak mana ada maruah pun

Nasib baik tak jalan jalan bogel gaya mongkeys dan kawanab di sepilok

Awanama berkata...

Kalu depak dapat 1 bilion aku sunat lagi sikali

Awanama berkata...

Ketuanan melayu ni parti bangang.Bukan takat kena tipu dengan keeling, dengan cina tembam pun kena tipu.Apa punya bangang.Bangang lagi bangang,tapi kalu nak tipu melayu, united malays national organisation cukup tak bangang.kah..kah...kah..

Awanama berkata...

liwat liwat liwat semua betul
1mdb semua fitnah kah kah kah
kak rosmah masih dara
selaput masih ada
kah kah kah
pooorahhhhh pandey kuthi

Awanama berkata...

Kalau ia pun jangan guna bahasa kasar. "Keling" itu tak bersopan. Kau ini kononnya cendiakiawan Melayu H.Rais tapi bahasa kau macam Pariah juga lah!!!!

Awanama berkata...

Hang ini memeang Hippocrite lah Rais, sebsb ulasan yang critik hang itu hang tak publish. You are not a Gentlemen like RPK. You are a pariah!!!