Jumaat, 17 April 2015

AHMAD MASLAN






FACE BOOK


Follow · Yesterday · Edited · 
 




Harga Barang Turun Otakmu....

Pemantauan oleh Gabungan Persatuan-persatuan Pengguna Malaysia (Fomca) mendapati harga bagi kebanyakan barangan dinaikkan antara 20 hingga 30 peratus selepas pelaksanaan Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST).



IKUT NASEHAT

AHMAD MASLAN
pelajar dah  mula masak
tapi harga barang tetap
mahal




















-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mangkuk hayun mazlan dengan semua geng yang sewaktu dengannya tak sedar lagi kah ? lubang jib terlalu besar utk ditampung dengan gst...kah kah kah..kesudahan semua rakyat msia terpaksa berhutang kiri kanan kerana jib tidak layak sebagai piem...kah kah kah walau mamak memerintah selama 22 tahun sebagai piem tidak juga susah macam nie, semua barang naik harga...hanya mangkuk hayun yang tak naik harga barang...bagi makan dedak lag kumpulan nie kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan yang paling taksub menjaga periuk diri sendiri...hanya pandai menggunakan kaedah dan jalan penyelesaian yang dirasakan paling enteng tapi tidak melihat kesan keseluruhan yang akan dibawa oleh implementasi GST. Pekedai yang tidak patut mengenakan GST juga berbuat demikian kerana gaya dan kos kehidupan mereka meningkat kerana GST. Dengan alasan inilah, setengah pekedai menaikkan harga!!!

Algojo berkata...

Pecacai amno ape kesah...?. Makan dedak pun boleh hidup. Makcik Felda pun boleh dapat babi hutan ngan biawak banyak kat kebun sawit. Free lagi tu.. huhu.. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Yang salah adalah tuan tukartiub. Sejak ada anugerah Hasan Malek, semua berlumba-lumba nak rangkul anugerah tu tahun ni.