Sabtu, 9 Mei 2015

DUIT SIMPANAN PAK HAJI KENA ROMPAK







BATALKAN URUS NIAGA TABUNG HAJI DENGAN 1MDB

Langkah Tabung Haji membuat laporan polis kebocoran maklumat rasmi berkenaan pembelian hartanah milik 1MDB adalah memalukan.
Ia jelas untukk menutup tindakannya yang menimbulkan kesangsian dan kemarahan pencarum.
Langkah lebih mulia adalah membatalkan pembelian itu.
Bahkan langkah mulia juga ialah pihak bertanggungjawab menawarkan perletakan jawatan mereka termasuk atas sebab kebocoran yang memalukan itu sendiri, selain tindakan pembelian yang tidak dapat diterima itu.

Husam Musa
Naib Presiden PAS
8/5/2015





--------------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Soalan periksa bocor thjeeeepun bocor.ah jibgoat tdesak rembat duit org nak pegi hj.sapa yg buat cerita bg jho lo buat bjoli.rasanya byk org melayu tak kisah tu.buat filem lucahpun tak apa.semua tu utk pembagunan n kebaikan org melayu kita juga.sampai hari2kena minum gs teapun tak apa juga.sedar2msia tlh dgadaikan org2ttentu itu tlh lari kepulau cayman.eh itupun tak apa2 juga lagi.ah jib goat n kroni teruskan usaha anda utk merampok.org melayu tak kisah punya

Tanpa Nama berkata...

Tabung 188J habis duit aku nak piMekah. Gila btol puak puak ni. Patut buat giliran pi Mekah. Jadi lambat pi Mekah bleh rembat dulu duit T188J.

Apa punya bisnes badan berknanun beli tanah 1.5 ekar 188juta dari GLC beli tanah dari kerjaan 7 ekar 195 juta. Bodoh punya otak.

Apa punya kaki rembat tak kira apa jenis duit.

Tak pelu sekolah tinggi pi belajar dgn tok sami duit tokong depa tak usik.
Hancus.



Tanpa Nama berkata...

Inilah cara yang terbaik bagi tabung haji dan pegawai yang tidak amanah itu sepatutnya malu kamu dibayar gaji oleh penyimpan bukannya kerajaan penyamun yang beri peruntukkan untuk gaji kamu kami menyimpan duit titk peluh kami untuk menunaikan ibadah yang dituntut oleh agama kamu pengkhianat sepatutnya kamu malu denag perbuatan terkutuk kamu itu,hanya Allah saj akan membalas kerja terkutuk kamu itu. subha nalllah.

Tanpa Nama berkata...

LAHANAT dah rembat duit amanah tabung haji masih boleh hidup kaya ber gaya

Ini bukan ajaran NABI SAW

Mana SPRM , mana POLIS , mana HUDUD , mana ULARMAK UG HADI STOPA ALI


Semua LAHANAT saja

Tanpa Nama berkata...

Election lama lagi.semua orang mesti selamatkan Najib dr mahadet.kasik goreng lama lama.

Tanpa Nama berkata...

Kat malaysia ni kalau ada org nampak pencuri dan jerit pencuri2....dia akan di tangkap dan di penjara...manakala si pencuri akan bebas dengan hasil curian...undang2 apa ni.. ?

azam berkata...

najib x nak jawab
katanya buang masa
lagi baik masa tu guna untuk rembat lagi banyak

Tanpa Nama berkata...

Mari kita beramai ramai keluarkn duit tabung, tpi jangn keluarkn semua, timgglkn seringgit sbb pastu kita nk ambik tindkn beramai ramai sbg pendeposit tuntut dajjal emat ekor termasuk Aziz negro belah letak jawatan dr TH:Kedua: tindkn undang2 supaya baralkn kontrak tu, pulangkn duit semua pendeposit utk beli tanah 1mDb

Tanpa Nama berkata...

Tindakan ketiga: pastikan Pejabat Tanah WP tidak tukar nama kpd TH tanah tu sbb ko trak jual beli tu batal khalas tkde kesan sbb dibuat tnpa pengetahuan pendeposit. Empat najib letak jawatan berambus