Isnin, 11 Mei 2015

MUHYIDDIN MULA SERANG NAJIB




KOMENTAR
amat jelas 
najib cakap lain
muhyidin cakap lain

najib kata 1MDB diputar oleh pembangkang
muhyddin kata 1MDB mesti ada ketelusan

najib kata ini kerja musuh politik
muhyiddin kata mesti terang pada rakyat

najib kata tabung haji beli tanah tak ada salah silap
muhyiddin kata rakyat perlu penjelasan

PELURU BERPANDU
 DARI MILAN ITALI


Isu melibatkan ketelusan, tadbir urus kerajaan perlu dipandang berat, kata Muhyiddin

Sebarang isu yang timbul melibatkan soal ketelusan atau tadbir urus dalam kerajaan perlu dipandang berat dan jika terdapat masalah ia perlu diselesaikan segera, kata Timbalan Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin.
Timbalan perdana menteri berkata, kewujudan sesebuah kerajaan yang telus dengan tadbir urus yang baik adalah menjadi keutamaan rakyat dalam membuat pilihan politik pada masa kini.
"Ini termasuk isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) yang tidak boleh dibiarkan berlarutan dan setiap dakwaan mengenai penyelewengan dalam urusan 1MDB perlu segera disiasat secara bebas, telus dan adil dan pihak bertanggungjawab perlu dibawa ke muka pengadilan.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/isu-melibatkan-ketelusan-tadbir-urus-kerajaan-perlu-dipandang-berat-kata-mu#sthash.nq7ogvAd.dpuf

JENG JENG  

JENG

Isu pembelian tanah Tabung Haji diputar belit, bukan ‘bailout’ 1MDB, kata Najib

Najib Razak hari ini menafikan pembelian tanah 1Malaysia Development Bhd (1MDB) oleh Lembaga Tabung Haji pada harga RM188.5 juta ialah satu tindakan menyelamat atau “bailout”, mengatakan isu itu diputar belit bagi memperlihatkan seolah-olah Tabung Haji menggunakan wang pendeposit untuk menyelamatkan 1MDB daripada masalah kewangan. 

Perdana menteri dan menteri kewangan itu berkata, beliau menasihatkan Tabung Haji menjual tanah seluas 0.64 hektar itu bagi mengelakkan kontroversi urusan pembelian tanah itu dipanjangkan.
"Kami tidak mahu kontroversi ini dipanjangkan kerana ia akan mengambil banyak tenaga kami dari segi memberi tumpuan terhadap beberapa daripada program-program besar yang kami cadang untuk laksanakan," katanya kepada pemberita selepas melancarkan Projek Perumahan Rakyat (PPR) Kota Belud di Sabah.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/jangan-panjangkan-kontroversi-pembelian-tanah-tabung-haji-1mdb-kata-najib#sthash.v0wCPsMO.dpuf

KAH KAH KAH

woit
muhyiddin mula menyerang
hantar peluru berpandu
dari milan itali

KAH KAH KAH
---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah...kah... lawak kau TT, peluru berpandu dari milan italy.kah...kah...kah...
kau memang cute, manusia paling lawak tapi banyak mengajar manusia bangang untuk pikir.kah...kah...kah..

Malaysia negara dunia ketiga, rakyat takda duit rembat tabung masjid, mat monggol takda duit rembat tabung haji dia kata buat bisnes.woitt!!kalau rembat tabung masjid kena 2 tahun penjara, mat monggol rembat duit tabung haji juta2 patut kita gantung dia macam saddam hussien.kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

1 MAT DAH BAHALOL @matmongol kata putar belit pulak

Sendiri GAGAL putar belit Rakyat , kata orang lain


BAHALOL sangat ke?

Ini Ajaran Ahli Sunnah Wal Jamaah ke?


Mana Ulamak UG Hadi & Nasha & Hassan ???


Sudah BAHALOL jugak ke ???

azam berkata...

kalau TH boleh jual mahal
kenapa 1MDB tak jual sendiri je
boleh untung lebih
apa bebal sangat BN ni