Ahad, 5 Julai 2015

SURAT UNCLE RAMLI





DAPATKAN WANG KEMBALI
Biarkan Najib letak jawatan, apa yg lebih penting mesti dapatkan wang rakyat itu tidak kira apa cara sekali pun sebelum wang tu dipindahkan ke orang 'Najib' yg lain pula dan kita masih hisap jari lagi dan bertungkus-lumus nak trek semula wang tu.RM 42 juta bukan sikit beb, jumlah tu boleh meringankan masalah yg dihadapi dan dibebani oleh kelompok kelas bawahan dan kelas pertengahan bawah.

Najib boleh tampil dengan air mukanya yg tiada tokoh seorang pemimpin besar kita untuk menyatakan hasratnya tak terlawan lagi tekanan yg diterima selama ni, tapi duit tu dia dapat kebas lalu kita pun boleh memaafkan dia dan terus boleh enjoy walaupun integriti dan martabatnya 100% robek dan mengalami tekanan jiwa yg amat besar sekali. on JANGAN SEBAR FITNAH
UNCLE RAMLI
on 7/5/15
SITUASI BENGONG
Muhyuddin telah mengeluarkan kenyataan bahawa dalam isu mega seperti 1MDB ini maka agensi2 keajaan yg boleh disamakan dengan satu entiti semak dan perimbangan melakukan tindakan siasatan terhadap PM Najib. 

Alahai Muhyuddin masih dalam mod tak sedar atau kyusuuk yg entiti2 yg dimaksudkan itu ka semuanya dah mati pucuk dah sepenuhnya di bawah kawalan Najib. Banyak seruan untuk segera Najib disaman? Siapa nak mulakan? Entiti seperti SPRM, Peguam Negara, KETUA Polis Negara, Ketua Pemegang Botol Agama, Chandra Muzafar atau Mahathir? 

Malang sekali kita berada dalam situasi benggong ni, boleh bergema menghentam Najib, tapi patah kandar nak boleh mengatasinya setidak2 buat masa terdekat. Najib punya liat dan bersikap pekak badak dan tak tahu langsung rasa aib atau malu amat mengusarkan rakyat jelata. Teringat kata2 " we deserve d government we elect' on KENAPA TAK SAMAN MAHATHIR
UNCLE RAMLI
on 7/5/15



---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tergamak LHDN tuntut wang kepada pesara yang sudah bersara 10 tahun dengan buat andaian macam-=macam.