Isnin, 24 Ogos 2015

PDRM SUDAH SEDAR








TAHNiAH

SYABAS!

'Polis tak campurtangan dakwaan undi tak percaya'

Pihak polis tidak akan campurtangan berhubung dakwaan seorang pemimpin kanan Umno mengenai cubaan menyingkirkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak melalui undi tidak percaya di Parlimen.
Bercakap kepada Malaysiakini, Ketua Polis Negara  Khalid Abu Bakar berkata dengan ketiadaan unsur jenayah, perkara tersebut perlu diselesaikan oleh parti politik.
"Perkara ini tidak melibatkan polis. Kami hanya mengambil berat berkaitan cubaan menggulingkan kerajaan atau perdana menteri melalui cara yag tidak demokratik," katanya.
Khalid menjelaskan kenyataannya sebelum ini bahawa polis hanya melihat kepada laporan polis berhubung isu tersebut selepas dibangkitkan oleh Zahid Hamidi.
"Bila saya cakap polis akan melihat laporan itu bermaksud apa sahaja laporan polis yang dibuat, kami terikat untuk melihat bagi menentukan jika ada unsur jenayah, maka waran siasatan akan dikeluarkan dan tindakan dari pihak kami.
"Jika tiada, kami tidak akan meneruskan siasatan. Saya harap pengkritik harus faham perkara ini," katanya.
Khalid turut mengulangi sekali lagi bahawa isu undi tidak percaya itu melibatkan parti politik untuk menyelesaikannya dan polis tidak akan campurtangan.

SEKALI LAGI
akhirnya kesedran sampai jua
akhirnya pdrm sedar
akhirnya pdrm tahu
akhirnya pdrm menjadi pdrm
bukan alat kepada parti politik
kesedaran sampai
lambat pun akhirnya sampai jua


LAMBEK TA PO

ASAL SODAR

------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah semoga kesedaran akan terus dpertahankan.semoga yg blum sedar sedar lg mcm ketua umno yg nak disaman ketua nuar tu akan ikut sedar.bercakap pasal yahudi bergegar d hotel hilton.ayoyo ini mcm nak kata apa ye.hilton.paris.jholo la jwbnya.jilat lg.najis maha besar ni.susah nak hilang

Unknown berkata...

Hehehe.bonar totap bonar

panglimo potaseh berkata...

Biar lambek tapi sodar
Biar lambek akhirnyo tepancut
Barulah nyonyak tidooor.

Tanpa Nama berkata...

Hisamudin Rais,bontot belum puas diliwat oleh Anwar ke.kah.kah..kah...