Rabu, 28 Oktober 2015

PROJEK REMBAT BALAK








PROJEK

REMBAT 

BALAK





Menantu Hadi, anak didik Nik Aziz 'perang' balak

Bekas exco Kelantan  Husam Musa dan menantu presiden PAS Zaharudin Muhammad menjadikan laman sosial sebagai medan perang terbuka mereka berkenaan isu pembalakan di negeri itu.
Husam yang juga adalah ADUN Salor mendedahkan beberapa tindakan kerajaan negeri hari ini yang disifatkannya tidak wajar dan menyimpang dari konsep ketelusan.
Zaharudin pula melalui posting Facebook menuduh anak didik bekas Mursyidul Am Datuk Nik Aziz Nik Mat itu cuba menjatuhkan kerajaan negeri Kelantan.
“Demi Allah! saya akan lawan Husam selepas ini demi selamatkan Kelantan. Cukup saya melihat Kedah dijatuhkan oleh puak-puak Phahrolrazi dengan fitnahnya.
“Saya menyeru rakyat Kelantan bersama-sama mempertahankan Kelantan,” tulisnya.



BiLA

DiN AYAM

REKRUT ALLAH

KAYU BALAK

KELANTAN

HiLANG LESAP


----------------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Dunia ini untuk Bahalol dan Setan

Mesti pakai RANGE ROVER baru ada standard hidup dunia ini

Rakyat kan Bahalol mana ada tau RANGE ROVER

Jangan ingat SOTONG tak Power ????

SOTONG guna MAGIK lah....

Ada BON BON ???????

Chabut..... Chabut..... Chabut.....

underBear berkata...

Dia tu bukan dok kedah ka loqstaq ka...
Masa terengganu jatuh semula ke tangan BN sampai la ke hari ini. Nak kata sapa pulak punya angkara.
Nanti sapa2 tolong cadang bagi zaharudin ni mai betanding kat kedah.
Habaq kat dia. Kedah pon banyak jugak balak.

Putra IJ80 berkata...

Sumpah "POTONG AYAM" gua caya sama HUSAM...dari kepala Din AYAM..hoho

mat itek berkata...


Kat Kota Damansara ada balak juga ke???

Awanama berkata...

Ding ayang ni pandai kecek english dok?
saja tanya, jgn marah hehehe

Awanama berkata...

hah kan betul..budaya jd agama..dulu masa duk riyad, dammam,aku memandu caprice selaju 220km/j utk buat umrah balik hari je hampir tiap2 bulan, aku selalu bdepan dgn pak2 arab ni..percakapan diorg sume nya manis2 dan wajib beronline dgn tuhan.dlm sekelip mata je bole jd terbalik.dan banyak kali kelip pun mrk shj yg betul dan mrk shj yg berhak online dgn tuhan, org lain tak bole. bangsa pendatang yg berkerja dianggap hamba.muhammad org mekah, abu jahal org mekah.muhammad berserban, abu jahal pun berserban..apa bezanya fashion atau pakaian muhammad dgn org2 mekah yg lain termasuk la abu jahal..sunah muhammad atau sunnah abu jahal?muhammad memecah hegemoni pemegang2 kunci kaabah yg mwakili tuhan.bila ini pecah maka pemegang2 kunci kaabah sudah miss soru, takda duit upah, takda kemuliaan dikalangan kabilah.ulama2 yg blk msia dari negara arab ni terbalik, mrk umpama pemegang kunci mwakili tuhan.muhammad pemecah kpd tuhan milik sesiapa shj walaupun miskin atau apapun agama..kini agama/hukum2, kuasa2 agama dimiliki oleh org2 kaya shj.kalo wasta tak kuat..jgn harap la nak jd mufti.nak jd pjual agama blesen.lulus shj sudai memadai tak perlu pandai dan bfikir mcm bro tt..kalo buat silap di saudi, jgn mgaku.kalo mgaku lagi kena teruk..caranya kena menipu kaw kaw mcm diorg.lg la pasport msia ni warna merah.warna merah bermaksud bukan dari negara islam, pasport negara islam warna hijau. so jgn perasan nak ngaku dari negara islam.berjubah mcm nabi ke, berserban mcm nabi ke sume tak bole diguna pakai.kalo ahli2 hadis tak percaya, cuba hidup di arab dikalangan org2 biasa..jgn dok dgn org msia je..then anda akan tau, sunnah lebih penting ke islam lebih penting ke atau wasta lebih penting..atau anda dicop hamba abdi utk mrk walaupun anda mahir bahasa arab..org arab lagi kuat menipu dari org2 cina.apakah org2 arab ni pun mwakili nabi..apakah org2 mekah shj berhak dgn islam dan muhammad..sdgkan org mekah la yg mahu mbunuh nabi..org2 mekah la yg myerang jiran yemen..grand muftinya takut mdoakan kehancuran atas kezaliman yg dilakukan oleh zionis israel.mrk hanya berani doakan sejahtera keatas negara2 yg ditimpa musibah atau dizalimi tetapi takut utk mdoakan kehancuran negara2 yg melakukan pembunuhan dan takut utk mdoakan kehancuran negara2 yg mzalimi rakyat dari segi akta/peraturan.benar kata bro tt, ilmu pegalaman jalanan lebih baik dari hanya pbacaan shj.maka tak hairan la bila lulusan2 arab blk msia, mrk merasakan hak total dan eksklusif utk online dgn tuhan.aku penah dipenjara di tanah hijaz itu..dan aku myaksikan kwn aku melarikan diri dan bersembunyi di bawah tanah angkara hutang syarikat2 milik anak2 raja pak arab dgn syarikat2 milik anak2 raja msia.berpegalaman la hidup di padang pasir dari hanya mbaca cerita2 suka duka nabi ketika peristiwa melarikan diri dari mekah ke tanah milik org2 yahudi dmadinah kemudian dijdkan sbg peristiwa hijrah.baru la tau sedikit bagaimana rasanya mgikut sunnah.tido tilam tebal, pakai wangian mahal2, pakai kenderaan mahal2 tp mgaku amal sunnah..tgk bro tt..ditangkap dipenjara, ditangkap ditangkap dimahkamahkan tp tetap mlwn pemerintah yg zalim..tgk arwah nik aziz, perlwnannya kurang, ambo tok seh mkn gaji buto tp hanya ckp2 pasal hudud.tak buat2 pun sb halangan perlembagaan.sampai ajal, hudud dijdkan pusaka kpd waris2 keluarga atau waris2 parti..teringin gak nk tgk sotong idup bsunnah mcm nabi..barangkali jadi sotong bakar dipadang pasir..abis..