Rabu, 21 September 2016

DIHINA DAN DIMALUKAN








SOKONG

SETUJU

LAGI AFDAL

TINGGALKAN 

UNITED NATION

INI SARANG

YAHUDI

UNESCO HINA

PEMIMPIM 

MELAYU AN



Marah hina Rosmah, media Umno gesa gantung kerjasama dengan Unesco

Media milik Umno, MyKMU, mencadangkan agar kerajaan Malaysia menggantung semua kerjasama dengan The United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (Unesco) sehingga Ketua Pengarahnya, Irina Bokova memohon maaf secara terbuka.
Mereka juga perlu memberi penjelasan yang masuk akal dalam kontroversi membabitkan suami Najib,  Rosmah Mansor, kata editor laman Kelab Maya Umno itu.
"Menteri Pelajaran Malaysia juga perlu menggantung sementara pejabat Unesco Malaysia yang berada di bawah pembiayaan Kementerian Pelajaran Malaysia. Beranikah  Mahadzhir Khalid melakukan?" soal editor laman itu.
Menurut laman itu, tindakan Irina Bokova menjemput  Rosmah mengambil anugerah penghormatan khas pada satu majlis yang dianjurkan bersama oleh Unesco pada 22 September 2016 tetapi kemudiannya membatalkan, hanya kerana pertanyaan Wall Street Journal dan The New York Times mengenai pembiayaan PERMATA, adalah sesuatu yang kurang ajar.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Gila punya orang...dia ingat unesco tu macam JASA ke?

Tanpa Nama berkata...

Saya risau perkembangan perkara2 ini berlaku... tauladan yg buruk tepampar yg tak sepatutny berlaku... rosak generasi... tak tahu ke mereka sedang mencorak pemikiran ramai org... depa buat salah, tok tt gelak... depa buat salah, suruh org lain mintak maaf, depa yg pelik, ramai org ikut... tp sy faham ini berpunca dari mo1... mohon mo1 turun bg mengelakkan ramai yg jahanam dari sudut emosi, perangai, semua2 la...