Rabu, 21 September 2016

PEMIMPIN KITA LAWAN CUKONG







INI CONTOH

TERBAIK

PEMIMPIN 

MELAYU

BERANI TEGAS

JUJUR & HEBAT

 

Janganlah nak ajar saya politik, Nazri bidas MCA

 | September 21, 2016
Nazri menyelar pemikiran sempit yang mempersoalkan kemesraan beliau dengan pemimpin pembangkang.






KUALA LUMPUR: Ahli Majlis Tertinggi Umno,  Nazri Aziz sekali lagi melancarkan serangannya ke atas MCA dengan berkata parti komponen Barisan Nasional (BN) itu tidak ada hak memberitahu beliau apa yang perlu dibuat.
Malah, ahli Parlimen Padang Rengas itu berkata MCA di kawasannya pernah memulaunya pada pilihan raya umum 2013 lalu, dan menghasut pengundi Cina tidak menyokongnya.
“Mengapa pula saya mesti ikut apa yang MCA hendak dalam saya menjalankan tanggungjawab saya?” soal Nazri ditemui FMT.
“Saya tidak langsung terhutang budi dengan MCA dalam pilihan raya di kawasan Parlimen Padang Rengas.”
Nazri berkata boikot yang ditaja MCA masih belum ditamatkan.


DATUK SERI

LAWAN LAGI

TIBAI LAGI

MEMANG BAIK

CUKONG KAKI

TIPU MELAYU

KAH KAH KAH




NOTA:
bila nak yamseng
dengan uncle lim
di china house

---------------

Tiada ulasan: