Sabtu, 8 April 2017

KAPIR HENJUT BIDADARI DULU




KAPIR HENJUT BIDADARI
U dun wori my fren, Allah itu maha besar .. cam kata Dr. Maza if no uztas yg bagi dakwah pada kapir .. maka Sang Kapir tu x salah .. Sang Kapir tu mungkin lebih dulu dpt henjut bidadari di sana nanti .. dun wori. 
on NASIB BAIK ADA TUAN HAJI LIM
in response to Tak baik kata kata se begitu Lim Guan Eng masok jel sebab jaga matuah anak sekolah muslim di rodok jantan MAGIK dulu. Kalau ALLAH bagi HIDAYAH pada Lim Guan Eng , kedudukan darajat nya mungkin lebih baik dari OLOMAK 90 Juta Al SOTONG Al LOL. Semua milik ALLAH SWT, by Anonymous.
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
at 3:51 PM






----------------------

1 ulasan:

UNCLE RAMLI berkata...

Mungkin tak perlu lagi mengangkat isu bidardari atau jannah kerana semua itu dari segi otak sihat adalah dongeng semata2. Pertama tiada pemerihalan yg komprensif dari Quran tapi banyak pencerahannya dari hadiths atau dari mulut2 ustaz2 yg sarat berserban, berjubah dan mungkin berjanggut seperti kambing gurun. Bidari adalah satu carrot untuk meyakinkan orang tak berilmu untuk yakin yg mereka akan dapatnya andainya mereka termakan dengan dakyah agama. Kedua kenapa tiada bidara pula bagi kaum wanita? Apa pula ganjaran bagi wanita yg layak masuk jannah?
Kalu ada bidadari tiada satu roh/insan yg dah konfirm mati beratus2 tahun dulu, tiada seekor pun dah kembali dan memberitahu yg hidup di dunia yg korap ini bahawa mereka dah hidup dengan alam bidadarisebagai satu bukti yg wujudnya alam jannah.
Bagaimanapun ramai yg penganut agama dah termakan dengan dogma agama yg fantasi jannah itu wujud walaupun sehingga kini tiada bukti cuma mereka ditakuti supaya percaya.Mereka tak pernah menyoal apakah sebenarnya nikmat hidup bersama ramai bidadari itu yg mungkin adalah robot roh.