Ahad, 11 Jun 2017

GENG ANTI BUAH KURMA





FACE BOOK


Saya sering ke Johor kebelakangan ini. Secara peribadi, saya dapat rasakan cara pergaulan masyarakat Johor lembut, amat sopan, mempunyai sifat menghormati orang agak tinggi
Namun, tidak dinafikan dicelah-celah masyarakat yang punyai budaya dan pergaulan yang baik, ada sebilangan pihak yang ambil sikap tidak bertanggungjawab yang memberi implikasi buruk pada imej bangsa Johor yang bersopan.
JLebih parah, jika menggunakan alasan agama Islam untuk melakukan tindakan sebegitu.
Kawan-kawan non muslim kena sedar bahawa Islam bukan seperti individu ini lakukan. Islam agama kasih sayang, agama rahmat.


Abdul Hadi Yusof Jlebih parah,jika menggunakan alasan agama islam untuk melakukan tindakan sebegitu.
Reply24 mins
Muaz Baharom Relaks ustaz ini tanda keharmonian kaum dijohor.tahu la malaysia banyak makan tolak pula rezeki sampai makan rasuah pula
Reply16 mins
Mohd Fauzie Gula2 PRU14 tuhh
Reply6 mins
Mohamad Zaki Zakaria Gila babi...



-------------------

3 ulasan:

Kojak BP berkata...

Kepala botak tu tunjuk garang cuma harap dedak dari najib. Dapat dedak boleh le buat gigi palsu raya nanti!!!!Ada juga orang johor yang bodoh rupanya...pasar ramadan tu tempat awam, bukan nya pasar bapak kau botak...buat malu sanak-saudara saja.

Dragonfly berkata...

Muka2 malaon sang kelembai

1msia berkata...

Bangsa Johor in Kluang dan dlm bulan puasa pile! The Johor Royalty in months before already wartakan amaran kpd individu ataupun kumpulan out to make troubles in Johor.!

The ruling & sitting authorities don't act to punish those trouble makers. If such, Come GE14 the ruling Goons are gonna be emboldened to do more damage.