Selasa, 12 September 2017

DAPAT ENTOT BIDADARI








HUBAYA

HUBAYA

DENGAR

DENGAR


Mahathir seru ahli, pemimpin Pas bertaubat

Pengerusi Pakatan Harapan (PH) Dr Mahathir Mohamad meminta pemimpin Pas bertaubat kerana menyokong perbuatan 'jenayah', rasuah dan mencuri yang diamal oleh BN dan Najib.
Beliau mendakwa, mengundi Pas adalah sama dengan dengan mengundi BN dan menyokong perbuatan jenayah dan dosa penjenayah akan turut ditanggung oelh mereka yang menyokong penjenayah.
"Sesungguhnya mengundi Pas adalah sama dengan mengundi BN dan mendokong perbuatan jenayah, rasuah dan mencuri yang diamal oleh BN pimpinan Najib.
"Dosa yang akan ditanggung pengamal jenayah akan ditanggung juga oleh mereka yang menyokong penjenayah. Oleh itu bertaubatlah wahai pemimpin dan ahli Pas," tulisnya dalam blog hari ini.

KALAU TAK

TAUBAT TAK

DAPAT ENTOT

BIDADARI

KAH KAH KAH

I REST MY CASE

KAH KAH KAH




----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kau dengan mahathir sama tak reti hisham. Kau tak tau, bila ada kad ahli pas, maka dah dicop dalam paspot depa sebagai pemilik visa syurga with unlimited pass dan unlimited period. Boleh masuk syurga bila mau dan berapa lama mau. You decide. Depa ni bani special bhai. Kau tak tau tu semua sebab kau tak terpilih masuk golongan bani special ni. Kau visa masuk Bhopal pun tak dapat bhai!