Ahad, 15 Oktober 2017

INGAT KEMBALI - WASPADA








AWAS

WASPADA

Ada pihak cuba cetus ketidakstabilan negara


PARIT -  Terdapat pihak yang sentiasa mencari jalan untuk mencetuskan ketidakstabilan dalam negara dan sehubungan itu rakyat perlu bersatu padu menanganinya.

Menteri Komunikasi dan Multimedia, Tuan Haji  Salleh Said Keruak berkata, ini terbukti menerusi beberapa penangkapan oleh pihak berkuasa terhadap individu yang disyaki terlibat dengan aktiviti atau kumpulan keganasan.

"Baru-baru ini terbaca kenyataan Ketua Polis Negara Tuan Haji Mohamad Fuzi Harun mengenai penangkapan telah dilakukan terhadap beberapa individu yang (mahu) merosakkan keselamatan negara kita.

"Kita berterima kasih kepada pihak keselamatan  yang sentiasa memberi keutamaan kepada perkara tersebut (keselamatan) dan rakyat juga perlu bersatu padu walaupun berbeza latar belakang," katanya ketika berucap pada program Negaraku @ Komuniti peringkat  Perak di sini, hari in


INGAT APA

ITU PROJEK

MENGOLAH

PERSETUJUAN

DAULAH 

TERPENDAM

DAN

SALAH BENDERA


--------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Keh keh keh....bendera tu nk letak mana

DIDI KOTA BELUD berkata...

Teringat aku masa budak2 dulu..nak mintak keropok kat kawan kedekut.. Dia tuang je plastik tu.. Aku tepuk dari atas.. Habis tumpah.. Penuh tangan.. Terus lari doh.. Kenyang... Moral dio.. AKU TULAH KERAJAAN SKG.. BUDAK LOKEK TULAH RAKYAT.... kakakkakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

tunggu chan istihar DARURAT ajer!
tarak GE14, kot?