Ahad, 15 Oktober 2017

INI PILIHAN KAMU








BETINA A
Orang tua-tua kat Makasar kate..yang hebat di ranjang..perempuan yang pendek dan gemok..aku tanye..gimana tu pak?? Jawabnye selambe jer.. "iyaa..kok parampuan gituk..wajib azannya pakei kaki sampei ke coping telinga! Ngerti ka endak?" Ko tau ke Bang TT azan pakai kaki sampai ke cuping telinge tu? on 
SILA BUAT PILIHAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/15/17

BETINA B
Err minah gambar A tu baik untuk kempiskn poket, buat teman berancok tu...hrmmmm tak tahu lah bila dibiar dok dlm pulau sama dgn dia tu, daripada tak di entot ok le tu kah kah kah kah on SILA BUAT PILIHAN
Anonymous
on 10/15/17



SELAMAT LETERIK

Kalau nak jimat duit letrik aku pilih Gambar A .. tiap kali kongkek aku kena off lampu. Gambar B.. lampu aku terpaksa on .. paham tak .. on 
SILA BUAT PILIHAN
panglimo potaseh
on 10/14/17

CEPAT LENA

Saya pilih wanita gambar A kerana blh jadikan sy lbh cepat tidur lena dengannya berbanding dgn wanita gambar B. on SILA BUAT PILIHAN
Loh CK
on 10/14/17


DOGGY PUN BOLEH

Aku pilih B. Sesuai mcm2 posisi; sambil berdiri, duduk, on top, wheelbarrow, mercenary, doggy bla bla bla semua ok. Kalau A mau patah riuk batang kote kau bro. on SILA BUAT PILIHAN






-----------------------

Tiada ulasan: