Ahad, 25 Februari 2018

SYABU DAN JANTAN AIS








METH SYABU 

AIS KRISTAL



METH. Syabu. Ais. Crystal: sebut apa yang anda kehendaki, tetapi harga di jalan-jalan di Manila telah jatuh. Sachet membahagikan tiga cara yang digunakan untuk kos sehingga PHP500 (USD10) sekarang hanya untuk PHP200 (USD4).
Seringkali "dimasak", Memecah seperti yang buruk, dalam makeshift, makmal sementara, ubat ini dibuat daripada gabungan bahan kimia yang keras yang biasanya diperolehi daripada sisa toksik. Ini termasuk aseton - bahan utama dalam cat nipis - dan litium - logam yang sangat menghakis dan letupan yang terdapat dalam bateri.
Bagaimana ia dimakan? Kristal diletakkan pada sekeping foil dan kemudian dipanaskan dari bawah, mencairkan dadah dan mengeluarkan asap yang dihirup langsung oleh pengguna. Menurut Rey (bukan nama sebenarnya) bekas pengguna dari Santa Ana, sebuah daerah perbandaran di kawasan Metro Manila, ia membawa kepada peningkatan yang tinggi seperti yang dilakukan oleh dopamine. Sudah tentu, kelemahan penderaan yang berpanjangan adalah sangat besar, termasuk mengerikan masalah pergigian, psikosis dan sebatan.


SAPA DIA

JANTAN AIS

DARI

MALAYSIA?



-------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

brader tt..ini malaysia la..tak mungkin mamat jarum atau tokey2 jarum tokey ice, tokey dadah akan didakwa dan dipasong..tak mungkin polis akan pecah lubang..tak mungkin polis berani bertindak tangkap polis..polis pencen musa hasan sendiri pun tau.yg wajib ditangkap adalah jarum, dadah, ice..semua mak nenek jenis dadah ini akan dipenjarakan tetapi tokey2 dadah semuanya terlepas..bak kata sanjeeven, berapa ramai polis2 yg didakwa, dihukum..jawabnya tiada seorgpun dijatuh hukum..yg paling bahaya dimalaysia ni bukan dadah, bukan ice, bukan jarum tetapi yg paling bahaya adalah bila ada islam syiah, ada pemuda lukis badut, ada awek cun lepaskan belon..ini malaysia bro..kalo pencuri saperti najib pun bole masuk kaabah, inikan pula ulama penasihat pencuri mendpt sijil syurga..berkat islam dan derma dari saudi..allah pelihara malaysia dari fitnah kafir..

Tanpa Nama berkata...

Sedap ker menatang tur. Mana lebih nikmat bandingan entot dipulau dewata.

Tanpa Nama berkata...

Kepala ayah kamu punya translation guna google translate ke, macam bangsat! Thinner tu cat nipis ke?