Khamis, 26 April 2018

TOK AJI ANTI DANG DUT










APAKAH 

TUAN AJI JO

ANTI DANG DUT

ZOUK WAJIB

DITUTUP KERANA

TAK MAIN

DANG DUT

DAN NASHID


Johari tegur PAS: Bukan begitu cara tangani Zouk...


 Calon BN untuk kerusi Parlimen Titiwangsa mengecam PAS kerana mempolitikkan isu sensitif berhubung janji mereka memindahkan pusat hiburan Zouk ke tempat lain jika menang di kerusi berkenaan.

Menurut Tuan Haji  Johari Abdul Ghani langkah diambil PAS itu bukan sesuatu yang wajar dilakukan.

“Malaysia sebuah negara berbilang bangsa, dengan orang Melayu, Cina dan India mengamalkan budaya masing-masing.

"Mereka (PAS) tak boleh memaksa orang lain mengikut apa yang bangsa lain percaya," katanya seperti dipetik The Star Online hari ini.

Pada 25 April lalu media melaporkan PAS berjanji memindahkan pusat hiburan berkenaan jika calon mereka, Mohamad Noor Mohamad, memenangi kerusi parlimen Titiwangsa pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14) pada 9 Mei ini.


KENAPA MAHAL

BEER MAHAL

WINE MAHAL

NAPA TAK ADA

HAK ISTEMEWA

BUMI

DALAM KELAB


---------------------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Nak tutup Zouk je ke ustad? Yang puak-puak ulama Pas siap dah pegang ahli majlis dalam DUN Selangor dan Penang berapa pusat hiburan, pusat judi dan pusat-pusat anak dara terdedah yang kena tutup?

Annoy berkata...

Bakal yb bleh minta kuota bumi utk ahli juga harga diskaun utk bumi keatas segala hidangan dan perkhidmatan yg d sediakan.. hidup umnoputra...

Awanama berkata...

Teguran Hj Jo kepada calon PAS mmg tepat. Ini bukti yg Hj Lebai Ustart calon PAS gagal memahami ekonomi Islam. Kalau pusat hiburan tumpuan ramai mcm Bayt al-Zouk tu dipindah ke pedalaman atau ditutup, macamana artis2 dan usahawan muslim nak buat promosi jualan tudung atau busana muslim seperti jilboob atau jubah ketat? Kalau semudah itu PAS gagal faham, mcmana PAS nak tadbir Malaya?... oops.. Malaysia?

Hidup Hj. Jo!

Awanama berkata...

alo haji pas..haji ni fikir hanya zouk tempat maksiat, tempat syaitan beranak pinak..haji pas ni lupa, di masjid2 dan disurau2 juga adalah tempat maksiat,tempat menghasut kejahatan, maghasut agar islam berpecah belah..dgn teknik tazkirah, ceramah one way ticket tiada soal jawab, maka hadirin disajikan dgn propaganda2 arabisasi terutama arab saudi wahabi..lihat bagaimana peranan ahli2 pas berceramah, ajar ngaji kemudian diselitkan kebencian kpd bangsa bukan islam..walaupun si haji2 pas ni islam, akhirnya belum tentu islam..dosa yg tersembunyi itu lebih besar..nak tau dosa tersembunyi itu macam ne, mudah je..contohnya ada duit rm90juta dlm affin bank..lihat saja doktor asri ex mufti, dlm kes amri perlis hope, dr asri kata suka hati nak peluk syiah tp diam2 je jgn heboh2 atau dakwah atau hasut org masuk syiah..lihat diselangor, mais jais haramkan syiah namun mais jais bole menerima wang tidak patuh syariah atau wang haram..syiah lebih bahaya dari wang haram wang tidak patuh syariah..dan wan ji dipenjarakan kerana berckp berdakwah perihal agama islam tanpa dakwah..dan haji pas suka2 hati with iman menggunakan hadis palsu ketika ceramah with permit..hebat ulama turunan muhammad ni..zouk lebih bahaya dari wang curi 1mdb..namun 1mdb tidak dibangkiutkan ole haji pas..